annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onverwacht hoge factuur

Topic gestart op: 20-10-22 22h03

Antwoorden: 4 antwoorden

Leonwss
Aspirant verkenner

Onverwacht hoge factuur

Pots wakker geworden met een sms dat ik boven mijn surfbundel zit en daarvoor iets van 65€ aangerekend werd.

Gekke ervan was, was dat ik toen nog NIET boven mijn maandelijkse surfvolume zat. 

Volgens de klantendienst, lag het aan mijn verbruik van mobiele internet buiten mijn bundel, wat paradoxaal is, gezien ik nog net onder de maandelijkse limiet zat toen.

Achteraf bleek dat er veel geld aangerekend werd aan de 'oproep' naar 'mworld.be', een site dat me compleet onbekend is.  (Mijn maandelijkse surfvolume was trouwens nooit geschreden geweest tot nieuwe bundelperiode)

Orange medewerkers waren vriendelijk en behulpzaam zover ze konden, maar ze zijn moeilijk te pakken te krijgen.

Ik wacht af met de betaling tot dit opgehelderd wordt, heeft iemand soortgelijke geval meegemaakt?

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Gregory
Wijze
Wijze

Zou toch eens de gedetailleerde factuur afwachten en die eens bezien

Daarna kun je nog discuteren met de klantendienst

Als je wacht met de factuur te betalen komt er een aanmaning.  De tweede aanmaning kost geld.  Als je te ver over de betaaldatum gaat word je gewoon afgesloten tot er betaald is

0 pluimen
Leonwss
Aspirant verkenner

Ik heb gedetailleerde factuur. Er staat: 'oproep naar Mworldbe', daar is in totaal 65€ afgegaan. En die oproepen zijn gebeurd op gekke uren: 2u am, 0530u am, midnacht...etc 

0 pluimen
Timmyboy
Rekruut scout

Hi,

Mworldbe is de APN die Orange gebruikt, dus dit is niet perse de site die je bezocht hebt of de nummer die je gebeld hebt die voor het extra verbruik heeft gezorgd.

Kan je specifieren het hogere verbruik komt van een echte oproep (dus belminuten) of komt het van je mobiele data verbruik? 

 

 

 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Zou eens zien of Orange iets aan dat bedrag kan doen @Leonwss 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen