annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opgelicht : waar kan ik heen ?

Topic gestart op: 11-06-20 19h20

Antwoorden: 10 antwoorden

Helmuteke
Rekruut scout

Opgelicht : waar kan ik heen ?

Vandaag belde mijn dochter me op met de mededeling dat er 50€ buiten bundel was.

na nazicht bleek dat er 92€ was aangerekend aankopen derden.

ik belde direct naar orange en kreeg ludiek het antwoord dat ik een maand moet wachten om te klagen , ik wou enkel vermijden dat er nog meer wordt aangerekend. Maar de helpdeskmedewerker had een slechte dag en legde de telefoon af.

ondertussen weet ik dat het pure oplichting is , mijn dochter kreeg van een nagemaakt profiel de vraag voor haar gsm nummer te geven , daarna ontving ze een sms en zo kan het valse profiel incasseren.

de helpdesk kan/wil me niet helpen , email bestaat niet meer bij orange , sociale media geen gehoor . . . 

wie kan me helpen wat te doen ?

Labels (1)
10 ANTWOORDEN 10
Chelseymeyers
Gewaardeerd verkenner

Beste 

ik zou nog eens proberen te bellen misschien iemand anders aan de lijn dan 

 

kurt1971
Gewaardeerd verkenner

Beste,

Het is opgelost.
Gisteren contact gekregen met Orange via messenger.
Mvg,

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@kurt1971  dat is fijn te horen . Wil je dan ook de eventuele oplossing markeren of de post die je het beste geholpen heeft ? Op die manier kunnen we andere Tribers ook helpen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


kurt1971
Gewaardeerd verkenner

Beste,

Ik heb via messenger contact opgenomen met Orange.
Ik heb alles uitgelegd hoe het in elkaar zit.
Als ik mijn factuur ging ontvangen, moest ik daar een printscreen van nemen en doorsturen via messenger naar Orange.
Ik kreeg daar direct reactie op, en ze hebben mijn domiciliëring aangepast en het bedrag (in mijn geval €24,99) gaan ze terug storten of van mijn volgende rekening in mindering brengen.

Mvg,

Leden met de meeste pluimen