annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opletten! Lager abonnement, hogere factuur

Topic gestart op: 08-03-23 15h07

Antwoorden: 19 antwoorden

Bart_
Ervaren verkenner

Opletten! Lager abonnement, hogere factuur

Hallo allen

Toch even een waarschuwing voor iedereen: op aanraden van Orange zelf veranderde ik mijn 2 nummers van Extreme naar Intense (= 2x 10 euro minder, en toch dezelfde databundel) EN deed ik de opzeg van de insurance op mijn toestel (= 1x 16 euro). Toch betaal ik zelfs meer op mijn huidige factuur!

De korting van 36 euro (zou sowieso iets minder zijn omdat de tarieven verhoogd werden) komt dus niet door op de factuur. De medewerker heeft de omschakeling geregeld en deelde niet mee dat de 'special' korting dan wegviel. Serieuze blunder van de medewerker!

Dus ondanks de verlaging van 2 mobiele abonnementen en de opzeg van de verzekering betaal ik gemiddeld meer dan voordien. Was ik bij de Extreme gebleven, dan had ik VEEL meer data in de bundel, EN een lagere factuur!

En nee, ik heb er voor gebeld, kan niets aan gedaan worden... 'zeer spijtig' klinkt het aan de andere kant.

Dat is een mooie dankjewel na 7 jaar klant zijn en iets meer dan 150 nieuwe klanten aangebracht te hebben.

Let dus op! Een verwittigd man...

Fijne dag verder!

 
 
Labels (1)
19 ANTWOORDEN 19
AnneleenS
Aspirant verkenner

Bedankt voor de waarschuwing 

0 pluimen
Helen1
Ervaren genezer

@Bart_ 

Dit gebeurt vaker wel, dat de klantendienst niet volledig op de hoogte zijn.

Niet iedere medewerker weet alle voordelen maar ik was er wel van op de hoogte en heb uiteindelijk  de promo en korting terugbetaald gekregen.

Maar het komt wel goed hoor!

 

Mvg

 

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @Bart_ ,

Wanneer je een special edition promo hebt dan krijg je geen multiproductvoordeel. Momenteel is het interessanter om multiproductvoordeel te krijgen (met 2 GSM's vanaf Go Intense of in combinatie met Love) omdat deze korting groter is dan de special edition promo.

Met andere woorden, als jij van Go Extreme Special edition (2 x €37) zou veranderen naar 2 x Go Intense (normale editie) dan komt dat op €44 voor de 2 gsm's (2 x €35 - 2 x €13 multiproductenvoordeel) 

Controleer eens op je factuur of je multiproductenvoordeel hebt ontvangen.

Opgelet: ik veronderstel dat je particulier bent, mocht je soho (zelfstandige) klant zijn dan zijn er andere regels in het spel...

Gregory
Wijze
Wijze

@Pletse 

Denk dat je toch het multiproduct voordeel hebt al je twee intense/extreme abonnementen hebt als zelfstandige (zonder internet boost)

Als zelfstandige (zonder internet boost) krijg je geen korting voor een Go Plus of maar 1 Intense/Extreme

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen