Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-09-24 17h04
Antwoorden: 5 antwoorden
Hallo,
Ik heb al meermaals contact opgenomen met de klantendienst om een oplossing te vragen voor slecht bereik binnenshuis zonder dat dit enige verbetering heeft gebracht.
Telkens wordt er gezegd dat er werken worden uitgevoerd in de buurt die de volgende dag worden afgerond en escallaties naar technische dienst krijgen geen gevolg.
De klachten zijn begonnen na overstap van Proximus naar Orange waarna er amper bereik is. Bellen of gebeld worden werkt amper. De gebruikte gsm-toestellen ondersteunen 4G, maar zijn niet gecertificeerd door Orange om gebruik te maken van VoWiFi.
Ik vind verschillende artikels waar gelijkaardige situaties vroeger werden opgelost met een femtocell, maar dit werd nog niet aangeboden.
Het lijkt erop dat er op deze weg geen oplossing gaat komen. Wat is de beste manier om geholpen te worden in zo'n situatie?
Mvg,
Thibaut
Bieden ze die effectief nog aan? Ik had onlangs gehoord dat ze daarmee gestopt zijn.