annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oplossing voor slecht bereik binnenshuis

Topic gestart op: 27-09-24 17h04

Antwoorden: 2 antwoorden

thibautn
Rekruut scout

Oplossing voor slecht bereik binnenshuis

Hallo,

 

Ik heb al meermaals contact opgenomen met de klantendienst om een oplossing te vragen voor slecht bereik binnenshuis zonder dat dit enige verbetering heeft gebracht.

Telkens wordt er gezegd dat er werken worden uitgevoerd in de buurt die de volgende dag worden afgerond en escallaties naar technische dienst krijgen geen gevolg.

De klachten zijn begonnen na overstap van Proximus naar Orange waarna er amper bereik is. Bellen of gebeld worden werkt amper. De gebruikte gsm-toestellen ondersteunen 4G, maar zijn niet gecertificeerd door Orange om gebruik te maken van VoWiFi.

Ik vind verschillende artikels waar gelijkaardige situaties vroeger werden opgelost met een femtocell, maar dit werd nog niet aangeboden.

Het lijkt erop dat er op deze weg geen oplossing gaat komen. Wat is de beste manier om geholpen te worden in zo'n situatie?

 

Mvg,

Thibaut

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Ndh
Gewaardeerd verkenner

Bij ons lag dit aan het feit dat er geen mast in de buurt was. Of te ver stond. Kan je normaal laten nakijken via de provider. Wij hadden het met Proximus, daarom nu bij orange.
mvg, 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Zou even aandringen voor een femtocell 4G

Leden met de meeste pluimen