Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-09-18 07h49
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Mijn vriendin heeft de gewoonte om steeds mobiel te bellen naar buitenlandse vrienden, ook wanneer die in België zijn. Resultaat: 50€ buiten bundel. Ze vergeet vd vaste lijn te gebruiken, wat wel gratis is. VRAAG: kunnen oproepen nr buitenlandse nrs uitgeschakeld worden?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Tjer denk dat mogelijkheid er is via de klantendienst. deze zullen dat moeten blokkeren . eventueel is er een arend premium abonnement waar wel buitenlands bel minuten zitten inbegrepen.
@Tjer Heeft de klantendienst uitgaande internationale gesprekken geblokkeerd ?
In de klantenzone is er geen optie om deze te blokkeren.
Met Arend kan je gratis naar vaste lijnen in België bellen, naar een internationaal vast of mobiel nummer bellen is betalend.
Heb ik ook gehad nu factuur van 100 euro en ze willen niets aandoen. Heb geen oplossing gehad. Waren wss kinderen van mijn werk die gepruts hebben met gsm. Zit niets anders op dan overschakelen naar andere provider.
Het is inderdaad vrij simpel en het verbaast mij dat er nog veel mensen zijn die het niet weten. Voor één keer zijn de spelregels eens duidelijk en eenvoudig ...
Vanaf 15 mei gelden er maximumtarieven voor SMS (7 cent incl. BTW) en bellen (23 cent/min incl. BTW) naar een ander EU-land.