Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-02-19 09h52
Antwoorden: 10 antwoorden
Ik krijg een factuur van 100 euro
dus 60 euro boven budget.
ik zou naar het buitenland gebeld hebben. Wss kinderen aan telefoon geprutst.
vraag aan Orange of ze iets kunnen aan doen.
Ze zegt enige wat we kunnen doen is afbetaling regelen maar dan word abonnement afgesloten. Was zeer onbeleefd, doen geen moeite om u te helpen. Dus geen Andere oplossing dan bij andere provider te gaan. Vind dit zeer triestig van zo een groot bedrijf die zwieren met abonnement al in voor 35 euro maar dan bij ongelukkige voorval u schandalig oplichten!
nooit raad ik Orange nog aan. Bij andere provider laten ze eenmalig de kost vallen en word limiet opgedaan zodat dit niet nogmaals kan gebeuren. Zeer teleurstellend!
@Kimmetjeenco ik zou toch echt willen weten waar die extra kost vandaan komt, heb je je factuur al te zien gekregen, dan kan je nagaan op welk moment en naar waar er zou gebeld zijn, zo kan je er ook achter komen of het mogelijk is dat het de kinderen waren of niet.
Fouten gebeuren nu eenmaal, dus zou ik dat eerst en vooral willen uitsluiten.
Moest iemand binnen je gezin of die je telefoon te pakken kon krijgen verántwoordeljjk zijn voor de meerkost die je nu hebt , dan vrees ik echt dat je bij elke provider bot zal vangen en zal moeten betalen.
Wat ik erger vind in je geval en vele anderen is de manier waarop de klantendienst de mensen afschepen en niet echt wil verder helpen.
Zelfs als de fout overduidelijk bij Orange ligt proberen ze er alles aan te doen je een slecht gevoel te geven , althans dat zijn mijn spijtige ervaringen met ze de laaste jaren😣. Er is dringend een herziening van de klantendienst nodig!
Ze hebben na veel moeite 50 procent afgetrokken
maar moet dus wel nog 30 euro zelf ophoesten.
ik bel nooit naar buitenland als buitenlandsnummer is zal ik altijd mail sturen.
heb ook geen buitenlands nummer gevonden in mijn gebelde nummers dus zeer raar
mvg
Als er geen buitenlandse nummers op uw factuur staan moet ge ze ook niet betalen hé ... Zijt ge zeker dat uw factuur die ge bekeken hebt over dezelfde periode gaat als die waarvoor ge € 60 meer moetbetalen?
Wanneer men u buitenlands verkeer aanrekent moet men u ook kunnen aantonen wanneer dit gebeurd is en en naar welke nummers en hoelang.
Bij andere providers is het mogelijk om in de klantenzone het verbruik in detail op te volgen.
Dit mis ik bij Orange, je ziet wel dat er buiten abonnement verbruik is maar je moet tot 5 weken wachten eer je de details te zien krijgt.