annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opstartkosten voor een trio pack

Topic gestart op: 26-07-22 10h04

Antwoorden: 3 antwoorden

Mistralbiker
Gewaardeerd verkenner

Opstartkosten voor een trio pack

OPGELOST

Bij overstap van telenet naar orange werd mij verzekerd dat er voor een trio pack geen opstartkosten aangerekend zouden worden.   Bij de opdrachtbevestiging werden deze echter toch opnieuw vermeld.  Weer telefonisch werd mij bevestigd dat deze automatisch gecrediteerd werden, dus geen opstartkosten.

Bij de eerste factuur : Lap, toch opstartkosten aangerekend.  

en orange is telefonisch nagenoeg telefonisch niet te bereiken, tenzij je geld en tijd te veel hebt....

 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Mistralbiker 

Je hebt het niet nodig je kan ook de chat functie van Orange zelf gebruiken. 

Ga naar de website orange.be en scroll naar beneden en je ziet er staan contacteer ons. 

Schermafbeelding 2022-07-26 om 11.47.54.png

Dan kun je op de blauwe chat ballon drukken 

Schermafbeelding 2022-07-26 om 11.49.09.png

Op die manier kan je direct beginnen met een chat en daar heb je geen account voor nodig. 

Een email adres is er ooit geweest enkel heeft Orange al langere tijd laten weten dat een email adres niet meer komt. Het idee er achter is dat vele mensen alles digitaal doen via de social media kanalen en niks meer per email.

Voor je er een antwoord op wil geven , wij hebben dit al eens naar voren gebracht dat dit zeker niet het geval is. Er zijn er genoeg bij die geen Facebook of Twitter hebben of iets in die aard en dat het zeker noodzakelijk is voor die mensen om toch een email adres ter beschikking te stellen. Jammer maar helaas blijven ze volhouden en komt er geen email adres. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Josette
Wijze
Wijze

@Mistralbiker  goedemorgen,

neem eens via FB-Messenger contact op met hun.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Mistralbiker
Gewaardeerd verkenner

Dank voor je tip, maar ik heb geen facebook account.   Waarom is een firma zoals Orange niet via email or website te bereiken ?   Niet iedereen is wild van twitter, facebook en andere wannabe social media, en communicatie al zeker niet rechtsgeldig. 

patrick2
Wijze
Wijze

@Mistralbiker 

Je hebt het niet nodig je kan ook de chat functie van Orange zelf gebruiken. 

Ga naar de website orange.be en scroll naar beneden en je ziet er staan contacteer ons. 

Schermafbeelding 2022-07-26 om 11.47.54.png

Dan kun je op de blauwe chat ballon drukken 

Schermafbeelding 2022-07-26 om 11.49.09.png

Op die manier kan je direct beginnen met een chat en daar heb je geen account voor nodig. 

Een email adres is er ooit geweest enkel heeft Orange al langere tijd laten weten dat een email adres niet meer komt. Het idee er achter is dat vele mensen alles digitaal doen via de social media kanalen en niks meer per email.

Voor je er een antwoord op wil geven , wij hebben dit al eens naar voren gebracht dat dit zeker niet het geval is. Er zijn er genoeg bij die geen Facebook of Twitter hebben of iets in die aard en dat het zeker noodzakelijk is voor die mensen om toch een email adres ter beschikking te stellen. Jammer maar helaas blijven ze volhouden en komt er geen email adres. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen