annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange : Simkaart steeds niet actief

Topic gestart op: 10-04-20 10h31

Antwoorden: 1 antwoord

Esther21
Aspirant verkenner

Orange : Simkaart steeds niet actief

Ik was veranderd van abonnement, ik ging naar orange. En het heeft bij mij een week en een half geduurd voordat mijn kaart werd geactiveerd. Terwijl het service duidelijk zei: binnen 48u. Ik heb zelfs 2 keer moeten bellen. Dit had ik echt niet verwacht

Labels (1)
1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@Esther21  het is geen belofte die ze maken om te zeggen minimum 48u. Eigenlijk is het zelfs zo dat er geen tijd op gezet kan worden. Het aantal activeringen zijn ook afhankelijk hoe snel iemand geactiveerd kan worden. Daarom kan je die 48u niet beloven want dat is niet waar. Ze proberen dat wel te doen maar nogmaals het ligt aan een aantal factoren. Ook aan de oude provider want daar kan ook iets mis lopen. Dus ja een week en een half dat kan gebeuren @Esther21  dat is niet nieuw. Dit is trouwens voor elke provider niet enkel Orange ! Overal kan dat langer duren , heb ooit een klant aan de lijn gehad en een dossier opgemaakt en heb dat zelf opgevolgd. Ik ben er bijna een jaar meer bezig geweest het nummer van provider A naar Telenet te krijgen en daarna nog eens te activeren. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen