annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Sommige mensen kunnen mij niet bereiken

Topic gestart op: 28-11-18 15h26

Antwoorden: 11 antwoorden

amanac
Gewaardeerd verkenner

Sommige mensen kunnen mij niet bereiken

OPGELOST

Hoi,

Ik ben sinds vandaag klant bij Orange, daarvoor zat ik bij Mobile Vikings.

De reden dat ik verhuist ben is dat er sommige telefoonnummers mij niet konden bereiken, zij kregen telkens de boodschap dat mijn nummer niet in gebruik is.
Terwijl vele andere mensen mij wel konden bereiken.
Eerst dacht ik dat dit aan mijn Smartphone lag, maar bij het testen in een andere smartphone, kregen die mensen juist hetzelfde probleem.

Helpdesk van Mobile Vikings konden het na een maand niet oplossen, dus dacht ik eenvoudig, dan verander ik van provider naar Orange (heb abonnement) en opgelost.

Maar wat blijkt nu? Nu heb ik nog steeds hetzelfde probleem.

Iemand raad?

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
amanac
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 Het probleem is opgelost.

Ik heb de provider gecontacteert en zij hebben iets gedaan (ik weet wel niet wat, want zoveel uitleg gaven ze niet) en sindsdien kunnen die betrokkene telefoonnummers mij terug bereiken.

Heel hard bedankt voor je moeite om mij te helpen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 ANTWOORDEN 11
patrick2
Wijze
Wijze

@amanac u kan eens zien wat @Cdt24801 zegt. Mocht dat correct zijn raad ik u aan dat u de nummers noteerd die u niet kunnen bereiken en dat aan de klantendienst door te geven. Die gaan bekijken bij welke provider deze zijn aan gesloten. Het is natuurlijk anders mocht het om verschillende providers gaan. Ook dan wordt dit natuurlijk voor u nagekeken. Betreft het enkel binnenlandse nummers of ook buitenlandse nummers? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
amanac
Gewaardeerd verkenner

Bedankt @patrick2 en @Cdt24801,

Mijn prefix is 0468, denk niet dat dit een abnormale prefix is (of ik moet fout gedacht hebben).

Ik heb momenteel weet van 2 telefoonnr's en het gaat om vaste binnenlandse nummers.
Providers dat weet ik niet, ja, dan kan ik dit beter eens doorgeven aan de klantendienst waarschijnlijk.

Alvast bedankt 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@amanac en is het probleem inmiddels opgelost ? of is er al meer bekend waar het probleem vandaan komt ?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
amanac
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 Het probleem is opgelost.

Ik heb de provider gecontacteert en zij hebben iets gedaan (ik weet wel niet wat, want zoveel uitleg gaven ze niet) en sindsdien kunnen die betrokkene telefoonnummers mij terug bereiken.

Heel hard bedankt voor je moeite om mij te helpen.

Leden met de meeste pluimen