annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Thank You 5GB

Topic gestart op: 25-05-21 01h47

Antwoorden: 3 antwoorden

YvesK
Gewaardeerd verkenner

Orange Thank You 5GB

Als er staat nog 28 dagen geldig en het thank you cadeau is nog niet geactiveerd, betekent dit dat je binnen de 28d dit cadeau kan activeren, of dat de tijd van de gratis 5GB nu al loopt en binnen de 28d moet verbruikt worden? Is wat dubbelzinnig, meestal heb ik een cadeau niet direct nodig en stel ik wat uit. Binnen week of 3 verjaar ik en dan wss nog data gratis. Wil alles zoveel mogelijk spreiden. Vorige keer heb ik gewacht tot de laatste dag om te activeren, maar misschien was ik het de dag erna al kwijt moest dit al lopen en geldig zijn tot, niet op gelet 😁 heb minder en minder data nodig, 5GB wel eens interessant om mijn gps kaarten van Google maps of Sygic/TomTom in de auto te updaten door een hotspot maken.

Labels (3)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Touristytomb
Aspirant verkenner

Het betekent dat je nog 28 dagen hebt om het cadeau te accepteren. Anders ben je het kwijt

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Het betekent dat je nog 28 dagen hebt om het cadeau te aanvaarden.  Daarna ben je het kwijt @YvesK 

Eens het cadeau aanvaard is het dan nog 30 dagen geldig, maw je hebt dan 30 dagen de tijd om je 5G te verbruiken.  Eens die tijd voorbij ben je het stuk dat je niet verbruikt hebt kwijt.

ps - die 30 dagen kunnen er ook 40 of zo zijn, maar dat zie je wel als je die aanvaard hebt.

pps: indien je tijdens de periode dat een cadeau actief is een ander cadeau activeert worden de niet gebruikte GB van het eerste cadeau bij je tweede gevoegd.

vb 

  • 01/01/xxxx : 5GB aanvaard, 30 dagen geldig
  • 25/01/xxxx : nog 1 GB over van de 5.  Je aanvaardt een ander cadeau van 2 GB
  • dan heb je 3 GB( = 1 + 2) die samen nog 30 dagen geldig zijn vanaf 25/01/xxxx

 

Josette
Wijze
Wijze

@YvesK een goedemorgen,

als er staat nog 28 dagen geldig heb je die dagen nog de tijd

om deze te activeren. Als je een sms hebt gekregen na de activatie

staan de dagen in je app vermeld en dat zijn nu 31 dagen. 

Opsparen doen ze hier nog niet aan heb ik ook al meerdere

malen doorgegeven.

Succes. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen