Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Aspirant verkenner

Orange app geeft verbruik niet meer weer

OPGELOST

A10E3C58-1AF1-42B2-8BBF-7C8C638B8B2C.jpeg

sinds de update naar de laatste versie geeft de orange app mijn verbruik niet meer weer.

ik heb al geprobeerd om de app te verwijderen en op data terug te downloaden, telefoon uit en terug aanzetten, ... maar zonder succes.

iemand een idee hoe dit opgelost kan geraken ?

alvast bedankt

Labels (2)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Highlighted
Ervaren sjamaan

Re: Orange app geeft verbruik niet meer weer

@DennisL probeer ff uw simkaart uit uw toestel te halen. Wacht heel ff tot ongeveer bijna een minuut en steek uw simkaart terug in. dan naar uw app gaan en opstarten . Waarschijnlijk krijgt u eerst een sms met een code omdat deze nu denkt dat u een nieuw toestel heeft door de kaart eruit te hebben gehaald. Let me now ! 

0 pluimen
Highlighted
Aspirant verkenner

Hoi Patrick,

bedankt voor het idee, maar helaas heeft het niet gewerkt.

dus als iemand nog een andere suggestie heeft, hoor ik het graag.

mvg

Dennis

0 pluimen
Highlighted
Ervaren sjamaan

@DennisL dan zou ik toch met de klantendienst contact opnemen zodat de technische dienst het eens onder de loep neemt . 

Wat u eventueel nog zou kunnen proberen is met een ander toestel testen dus uw simkaart ff omzetten en de app installeren. Mocht het dan wel zichtbaar zijn ligt het aan de software op uw gsm mocht het dan hetzelfde zijn ja dan moet de technische dienst het oplossen. 

0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Ik heb hetzelfde probleem en heb contact gehad met de technische dienst

Bel naar mijn grootmoeder die weet er meer van oplossen zal voor een andere keer zijn 

0 pluimen
Highlighted
Ervaren sjamaan

@Poweron en @DennisL zou toch eens proberen met een ander toestel te testen. Het kan een software matig probleem zijn . 

0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Voor zover ik weet is mijn software niet veranderd wel orange zijn app heb nooit er enige last mee gehad en gebruik deze van dag 1 de app bestaat 

0 pluimen
Highlighted
Ervaren sjamaan

@Poweron de software op een gsm veranderd ook door updates die u toelaat. En door sommige update's zijn er sommige besturing systemen die ze gebruiken niet compatibel met elkaar daar kan geen enkele provider iets aan doen. Heb zelf al veel mee gemaakt dat de klant zijne simkaart omzet in een ander toestel dat sommige dingen wel in eens werken waar de persoon eerst een probleem mee kreeg.

De reden ook dat ik het zeg is dat een klantendienst het ook gaat vragen om dit soort dingen te doen. En het is niet dat ik het letterlijk opvolg de vragen van de klantendienst maar ik kan enkel de stappen voor zijn aangezien ik jaren voor de telecom heb gewerkt.

0 pluimen
Highlighted
Aspirant verkenner

Verwijder de app en reinstalleer hem anders verwijder de cache via setting en probeer opnieuw

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen