Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-09-18 08h11
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
sinds de update naar de laatste versie geeft de orange app mijn verbruik niet meer weer.
ik heb al geprobeerd om de app te verwijderen en op data terug te downloaden, telefoon uit en terug aanzetten, ... maar zonder succes.
iemand een idee hoe dit opgelost kan geraken ?
alvast bedankt
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@DennisL dan zou ik toch met de klantendienst contact opnemen zodat de technische dienst het eens onder de loep neemt .
Wat u eventueel nog zou kunnen proberen is met een ander toestel testen dus uw simkaart ff omzetten en de app installeren. Mocht het dan wel zichtbaar zijn ligt het aan de software op uw gsm mocht het dan hetzelfde zijn ja dan moet de technische dienst het oplossen.
Verwijder de app en reinstalleer hem anders verwijder de cache via setting en probeer opnieuw
@DennisL probeer ff uw simkaart uit uw toestel te halen. Wacht heel ff tot ongeveer bijna een minuut en steek uw simkaart terug in. dan naar uw app gaan en opstarten . Waarschijnlijk krijgt u eerst een sms met een code omdat deze nu denkt dat u een nieuw toestel heeft door de kaart eruit te hebben gehaald. Let me now !
Hoi Patrick,
bedankt voor het idee, maar helaas heeft het niet gewerkt.
dus als iemand nog een andere suggestie heeft, hoor ik het graag.
mvg
Dennis
@DennisL dan zou ik toch met de klantendienst contact opnemen zodat de technische dienst het eens onder de loep neemt .
Wat u eventueel nog zou kunnen proberen is met een ander toestel testen dus uw simkaart ff omzetten en de app installeren. Mocht het dan wel zichtbaar zijn ligt het aan de software op uw gsm mocht het dan hetzelfde zijn ja dan moet de technische dienst het oplossen.