annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange app geeft verbruik niet meer weer

Topic gestart op: 22-09-18 08h11

Antwoorden: 8 antwoorden

DennisL
Aspirant verkenner

Orange app geeft verbruik niet meer weer

OPGELOST

 

 

A10E3C58-1AF1-42B2-8BBF-7C8C638B8B2C.jpeg

 

sinds de update naar de laatste versie geeft de orange app mijn verbruik niet meer weer.

ik heb al geprobeerd om de app te verwijderen en op data terug te downloaden, telefoon uit en terug aanzetten, ... maar zonder succes.

iemand een idee hoe dit opgelost kan geraken ?

alvast bedankt

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@DennisL dan zou ik toch met de klantendienst contact opnemen zodat de technische dienst het eens onder de loep neemt . 

Wat u eventueel nog zou kunnen proberen is met een ander toestel testen dus uw simkaart ff omzetten en de app installeren. Mocht het dan wel zichtbaar zijn ligt het aan de software op uw gsm mocht het dan hetzelfde zijn ja dan moet de technische dienst het oplossen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Poweron
Gewaardeerd verkenner

Ik heb hetzelfde probleem en heb contact gehad met de technische dienst

Bel naar mijn grootmoeder die weet er meer van oplossen zal voor een andere keer zijn 

patrick2
Wijze
Wijze

@Poweron en @DennisL zou toch eens proberen met een ander toestel te testen. Het kan een software matig probleem zijn . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Poweron
Gewaardeerd verkenner

Voor zover ik weet is mijn software niet veranderd wel orange zijn app heb nooit er enige last mee gehad en gebruik deze van dag 1 de app bestaat 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Poweron de software op een gsm veranderd ook door updates die u toelaat. En door sommige update's zijn er sommige besturing systemen die ze gebruiken niet compatibel met elkaar daar kan geen enkele provider iets aan doen. Heb zelf al veel mee gemaakt dat de klant zijne simkaart omzet in een ander toestel dat sommige dingen wel in eens werken waar de persoon eerst een probleem mee kreeg.

De reden ook dat ik het zeg is dat een klantendienst het ook gaat vragen om dit soort dingen te doen. En het is niet dat ik het letterlijk opvolg de vragen van de klantendienst maar ik kan enkel de stappen voor zijn aangezien ik jaren voor de telecom heb gewerkt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen