Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-09-18 08h11
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
sinds de update naar de laatste versie geeft de orange app mijn verbruik niet meer weer.
ik heb al geprobeerd om de app te verwijderen en op data terug te downloaden, telefoon uit en terug aanzetten, ... maar zonder succes.
iemand een idee hoe dit opgelost kan geraken ?
alvast bedankt
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@DennisL dan zou ik toch met de klantendienst contact opnemen zodat de technische dienst het eens onder de loep neemt .
Wat u eventueel nog zou kunnen proberen is met een ander toestel testen dus uw simkaart ff omzetten en de app installeren. Mocht het dan wel zichtbaar zijn ligt het aan de software op uw gsm mocht het dan hetzelfde zijn ja dan moet de technische dienst het oplossen.
Ik heb hetzelfde probleem en heb contact gehad met de technische dienst
Bel naar mijn grootmoeder die weet er meer van oplossen zal voor een andere keer zijn
Voor zover ik weet is mijn software niet veranderd wel orange zijn app heb nooit er enige last mee gehad en gebruik deze van dag 1 de app bestaat
@Poweron de software op een gsm veranderd ook door updates die u toelaat. En door sommige update's zijn er sommige besturing systemen die ze gebruiken niet compatibel met elkaar daar kan geen enkele provider iets aan doen. Heb zelf al veel mee gemaakt dat de klant zijne simkaart omzet in een ander toestel dat sommige dingen wel in eens werken waar de persoon eerst een probleem mee kreeg.
De reden ook dat ik het zeg is dat een klantendienst het ook gaat vragen om dit soort dingen te doen. En het is niet dat ik het letterlijk opvolg de vragen van de klantendienst maar ik kan enkel de stappen voor zijn aangezien ik jaren voor de telecom heb gewerkt.