Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-18 18h20
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb gisteren een abonnement genomen bij orange (ik kom van een herlaadkaart dolfijn) en heb al een bericht gekregen dat deze is geactiveerd maar heb nog steeds geen factuur gekregen om deze te betalen en heb ook nog geen belwaarde, mobieledata dus wanneer zou die inorde komen want ik kan niemand bellen of sturen op moment?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Aanpassingen van abonnementen of nieuwe sim kaarten en derglijke kunen tot 48 uur duren om volledig operationeel te zijn.
Een beetje geduld en het komt wel in orde. Indien niet, zonder dralen de klantendienst contacteren. Hier op dit forum kunnen we daar helaas niets aan doen.
Aanpassingen van abonnementen of nieuwe sim kaarten en derglijke kunen tot 48 uur duren om volledig operationeel te zijn.
Een beetje geduld en het komt wel in orde. Indien niet, zonder dralen de klantendienst contacteren. Hier op dit forum kunnen we daar helaas niets aan doen.