Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-12-19 10h14
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Allen,
gisteren de overstap gemaakt naar Orange love trio met koala en de nest hub bij besteld.
Ik lees nu echter dat die gekoppeld is aan het koala abonnement met een verbinding van 12 maanden (ok tot daar) maar dat de prijs 25€ is, ze zien die nest hub als een smartphone.
Wil dat zeggen dat ik dus 25€ betaal ipv 20€ omdat het zogezegd een koala smartphone abonnement is?
Indien dat het geval is annuleer ik mijn volledige bestelling want dat is puur bedrog. Telefonisch hebben ze mij bevestigd dat het gewoon 20€ is maar dit is nergens schriftelijk terug te vinden!
Groetjes,
Vincent
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@vincentvdb het is niet zo dat de Google nest hub als een smartphone wordt gezien. Wij hebben er ook eentje gehaald en deze wordt gewoon gekoppeld aan uw abonnement. U heeft een Koala abonnement van 20 euro per maand en GEEN 25 euro per maand. Dit staat wel zo de My Orange app maar op de factuur staat dit juist , echt waar want heb alles hetzelfde als u hier thuis.
Ik zou even contact nemen met de klantendienst, ze gaan je vriendelijk te woord staan en voor de gepaste oplossing zorgen.
Heb ik gedaan maar ze willen niets op mail zetten dus wachten op mijn eerste factuur en dan is de wettelijke termijn van 14 dagen verstreken...
De herroepingstermijn geldt 14 kalenderdagen vanaf de dag na contractsluiting (bij een dienstencontract) of van de levering van het goed (bij de verkoop van goederen).
Meer info vind u op deze link:
https://www.orange.be/nl/hulp/toestellen/online-bestelling-en-levering/herroeping
Vlug gezegd: Je hebt altijd 14 dagen bedenktijd bij het sluiten van een contract... dat is bij alle providers zo.
andere info's:
Hetgeen jij meemaakt is iets dat heel dikwijls voorkomt, Orange zou dat beter veranderen. Waarom ze er niets aan doen is voor ons ook een raadsel.
Wat bedoel ik: wel, Koala is de afgelopen twee jaar in prijs gezakt en kost nu nog slechts € 20 ipv de vorige prijs van € 25. Wat Orange nu doet is op het abonnement toch € 25 plakken maar dan in de "opties" een permanente korting van € 5 plaatsen, zodat het te betalen bedrag dus inderdaad € 20 is. Heb ik persoonlijk zo meegemaakt, mijn madam ook, en nog vele anderen ook.
Zo, nu weet je dat je u inderdaad geen zorgen moet maken.