Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-03-21 17h30
Antwoorden: 4 antwoorden
Hallo,
ik ben overgestapt van een herlaadkaart naar een Go Plus abonnement. Als je dit online in orde bracht kreeg je gedurende 12 maanden 4€ koring. ->16€ ipv 20€.
Nu had ik nog enkele vragen en heb ik telefonisch contact opgenomen met Orange, op deze manier hebben ze mijn abonnement in orde gebracht. Ik heb nog expliciet gevraagd of ik via deze weg ook de korting kreeg. De contactpersoon van Orange verzekerde mij dat ik op deze manier ook van de korting kon genieten.
Nu kreeg ik mijn eerste factuur waarop 20€ stond i.pv. 16€. Dus geen korting...
Opnieuw telefonisch contact opgenomen en ze vertelden mij om een contactformulier in te vullen via de site en te versturen.
Iemand die mij met dit probleem kan helpen? OF waar ik een contactformulier kan terug vinden? Ik vind enkel telefoonnummers om telefonisch contact op te nemen...
Ik heb via messenger contact opgenomen met Orange en ben direct geholpen. Ze hebben het onmiddellijk in orde gebracht.
Heel goed @Bert2201 Bedankt voor de feedback
Bij mij was dit ook het geval dat er op mijn eerste factuur €20 werd aangerekend, bij mijn 2de factuur zag ik dat ze dit netjes gecorrigeerd hebben door 2x €4 in vermindering te brengen. En ik heb hiervoor geen contact moeten opnemen met de klantendienst.
Ik moet wel toegeven dat de facturatie op deze manier zeer verwarrend kan zijn voor klanten.
@Bert2201 Ik vind ook geen contactformulier terug op de site.
Rest je nog te bellen of een prive bericht te versturen met Facebook/Messenger
Good luck - en laat weten hoe het afgelopen is