annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overgestapt naar Go Plus

Topic gestart op: 22-03-21 17h30

Antwoorden: 4 antwoorden

Bert2201
Aspirant verkenner

Overgestapt naar Go Plus

Hallo, 

ik ben overgestapt van een herlaadkaart naar een Go Plus abonnement. Als je dit online in orde bracht kreeg je gedurende 12 maanden 4€ koring. ->16€ ipv 20€.

Nu had ik nog enkele vragen en heb ik telefonisch contact opgenomen met Orange, op deze manier hebben ze mijn abonnement in orde gebracht. Ik heb nog expliciet gevraagd of ik via deze weg ook de korting kreeg. De contactpersoon van Orange verzekerde mij dat ik op deze manier ook van de korting kon genieten.

Nu kreeg ik mijn eerste factuur waarop 20€ stond i.pv. 16€. Dus geen korting...

Opnieuw telefonisch contact opgenomen en ze vertelden mij om een contactformulier in te vullen via de site en te versturen. 

Iemand die mij met dit probleem kan helpen? OF waar ik een contactformulier kan terug vinden? Ik vind enkel telefoonnummers om telefonisch contact op te nemen...

 

Labels (2)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Bert2201
Aspirant verkenner

Ik heb via messenger contact opgenomen met Orange en ben direct geholpen. Ze hebben het onmiddellijk in orde gebracht.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Heel goed @Bert2201 Bedankt voor de feedback

0 pluimen
Niki1991
Veteraan verkenner

Bij mij was dit ook het geval dat er op mijn eerste factuur €20 werd aangerekend, bij mijn 2de factuur zag ik dat ze dit netjes gecorrigeerd hebben door 2x €4 in vermindering te brengen. En ik heb hiervoor geen contact moeten opnemen met de klantendienst.

Ik moet wel toegeven dat de facturatie op deze manier zeer verwarrend kan zijn voor klanten.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@Bert2201 Ik vind ook geen contactformulier terug op de site.

Rest je nog te bellen  of een prive bericht te versturen met Facebook/Messenger

Good luck - en laat weten hoe het afgelopen is

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen