Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-06-19 08h53
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo beste Tribe leden!
Ben intussen al paar maanden klant van Orange samen met gezin maar aangezien ik vrijwel alleen maar Data gebruik(die ik gebruik met mijn Data Sim) en sms alleen nog gebruikt wordt voor authenticatie voor sites zoals Paypal etc... Dus heb ik maar voor het goedkoopste maandelijks abonnement gekozen, bij nader inzien was het toch een hoop voordeliger om een herlaadkaart te halen die ik jaarlijks maar voor een 15 eurotjes moet vullen. Nu weet ik niet of het wel mogelijk is om van abonnement(Hummingbird) over te stappen naar een herlaadplan(met overdracht van telefoon nummer) met diezelfde sim.
Mvg,
Pitlobi
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dat gaat zeker. Je kan gewoon orange contacteren via 5000 of via FB en dan brengen ze dat voor u in orde!! Uw telefoonnummer en simkaart blijft hetzelfde.
Dat gaat zeker. Je kan gewoon orange contacteren via 5000 of via FB en dan brengen ze dat voor u in orde!! Uw telefoonnummer en simkaart blijft hetzelfde.