Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-01-20 09h31
Antwoorden: 17 antwoorden
Ik had deze maand een pak problemen bij Telenet. Uiteindelijk is het opgelost, maar daar zijn wel 4 bezoeken voor nodig geweest, en vermits ik bij Telenet de hoofdprijs betaal, en een ondermaatse service krijg is de maat nu vol. (ik bespaar jullie het volledige verhaal)
Ik denk er dus heel sterk aan om over te schakelen, maar heb nog een paar vragen. Ik heb wat gezocht, maar vond niet snel een recent antwoord. Dat het in 2017 bij Orange ook niet altijd vlot liep, daar heb ik nu niet veel aan.
Dus, ik post even mijn vragen
- Als ik overschakel via easyswitch voor Internet, mobiele tel en TV, ben ik dan zeker dat ik geen dag zonder zit?
- Loopt de facturatie vlot?
- Hoe snel reageren ze als je een probleem hebt met bv je vaste internetverbinding?
- Krijg je snel iemand aan de lijn als je de helpdesk belt?
- Zijn de digiboxen nu al wat stabieler (ik lees dat er wat vastlopers zijn)?
Alvast bedankt, en een gelukkig 2020!
(1) easy switch
Gaat, maar voor alle zekerheid - zo heb ik het ook gedaan - na de installatie tv/internet bellen naar telenet 0800 66 350 om alle diensten die je hebt op te zeggen
(2) Facturatie
Tot hier geen problemen
(3) Reageren
Weet ik niet, nog niet nodig gehad
(4) Helpdesk
Nog niet nodig gehad
(5) Decoder
Geen problemen. Je moet wel zorgen dat er voldoende luchtcirculatie mogelijk is - is met andere toestellen ook nodig
@Tommie1 Nog een aanvulling ivm easyswitch
Als je een BTW nummer hebt bij Telenet kun je easy switch niet gebruiken.
@patrick2 Had ook easyswitch gebuikt bij mijn overstap.
Heb een BTW nummer. De verkoopster van Orange had mij gezegd dat ik voor alle zekerheid (want de ene steekt het op de andere - wel doorgegeven maar andere niet ontvangen) moest bellen om alles stop te zetten.
Toen ik belde naar Telenet om de diensten stop te zetten heeft de dame van Telenet me dat gezegd.
Niet relevant maar mag gezegd worden: dame was vriendelijk en alles is bij Telenet vlot verlopen
@Gregory @patrick2 eigenaardig dat de overstap naar een andere energieleverancier zo goed als geen problemen oplevert maar het systeem van easyswitch tussen de verschillende providers na zoveel jaren nog altijd niet op wieltjes loopt. Nochtans spreken we toch ook over de overstap naar een andere concurrent 🤔.