Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-12-24 14h39
Antwoorden: 3 antwoorden
Op 17/12 contact opgenomen voor overzetten van afbetaling plan van nummer overleden echtgenote (**bleep**4) naar mijn nummer (**bleep**6). Nog steeds zonder gevolg!! Vandaag 23/12 is het nummer **bleep**4 wel al afgesloten. Wanneer zal dit in orde komen?? Net gebeld om 14.20u dat het nu nog 7 werkdagen zal duren???!!!
@Josette Ben naar Orange Shop Oostende, Kapellestraat geweest. Antwoord was: wij kunnen dat hier niet doen, je moet naar klantenservice bellen!!???
@manu8400 wat jammer, dacht zeker dat die iets voor jou zouden kunnen doen.
Heb je hat al via Messenger geprobeerd?
Daar moet je wel even gedud hebben zeker met deze dagen.