Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-11-18 15h07
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Overzetten telefoonnummer. Ik wacht momenteel al bijne 72 uur. Wat is de hold-up?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@jonashendrickx het 5000 nummer kan u pas bellen nadat uw nieuwe klant bent dus uw nummer actief is , tenzij u al klant bent met een andere gsm of vast nummer. Bel anders eens het nummer :02 745 95 00
Dat nummer kan u met elk toestel bellen ook dan gaat u naar de klantendienst.
@jonashendrickx dat is wel lang natuurlijk . Zou eens contact opnemen met de klantendienst en er eens achter horen. Kan zijn dat u nummer niet actief meer is bij de oude provider maar kan ook zijn dat er bepaalde gegevens niet kloppen die zij verkeerd hebben genoteerd.
Ik heb al eens proberen bellen naar 5000 vandaag, maar zodra mijn menu keuzes gemaakt zijn hoor ik niets, waarna er opgehangen wordt.
Maandag nog eens proberen bellen...
@jonashendrickx het 5000 nummer kan u pas bellen nadat uw nieuwe klant bent dus uw nummer actief is , tenzij u al klant bent met een andere gsm of vast nummer. Bel anders eens het nummer :02 745 95 00
Dat nummer kan u met elk toestel bellen ook dan gaat u naar de klantendienst.