Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-11-18 13h32
Dag allemaal ! 🙂
Wij hopen dat jullie een goed weekend hebben gehad !
Vandaag komen we even terug met praktische informatie over het facturatiesysteem.
Misschien hebben sommigen onder jullie het al gemerkt : vanaf nu zal er een pro rata aangerekend worden op het eerste factuur voor klanten die een nieuw Love-abonnement activeren.
Dit is niet het geval voor facturen van mobiele abonnementen.
Wat is de pro rata ?
Op het eerste factuur wordt het abonnement aangerekend vanaf de dag van de activering tot het einde van de facturatieperiode (=pro rata) alsook de prijs van het abonnement voor de volgende maand.
Een voorbeeld ?
Het abonnement van David werd op 19 november geactiveerd. Zijn facturatiecyclus loopt van de 27ste t.e.m. de 26ste van elke maand.
Op zijn eerste factuur zal David dus het volgende betalen :
- zijn abonnementskosten voor de periode van 19 november t.e.m. 26 november (=pro rata)
- zijn abonnementskosten voor de volgende maand (27 november – 26 december).
Fijne week!
Céline