annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Prepaidkaarten en optie voor Marokko

Topic gestart op: 02-07-21 11h37

Antwoorden: 3 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Prepaidkaarten en optie voor Marokko

Ugh allemaal!

Totem keert terug met goed nieuws over prepaid kaarten! 🙂

Bel voordeliger naar Marokko

 

Goed nieuws voor klanten die regelmatig vanuit België naar Marokko bellen!

Vanaf 01/07 bellen ze voor slechts 9€ 120 minuten naar Marokko.

 

 Totem_0-1625218351994.png

 

Deze optie is geldig voor alle prepaid-tariefplannen. De optie is niet beschikbaar voor de ZEN-, Maghreb Mobile en postpaid-tarieven.

 

Je kunt de optie via USSD activeren. Vorm het nummer #123*4443# gevolgd door de bel toets en selecteer de optie.

Bij activatie verbruik je 9€ beltegoed van je prepaid-tariefplan. Je hebt dus een minimum van 9€ aan beltegoed nodig om de optie te activeren. De 120 minuten zijn 31 dagen geldig.

Je verbruik opvolgen kan steeds via de Orange app of via USSD (#123*1#, gevolgd door de bel toets).

120 minuten opgebruikt? Geen probleem! Je kunt deze optie meerdere keren activeren!

 

Tempo Giga Call Boost

 

Van 01/07 tot en met 30/09 geven we de belminuten van je Tempo Giga een boost met deze drie nieuwe opties aan een voordeel prijs:

  • 10 minuten aan 1,5€ (1 dag geldig vanaf activatie)
  • 30 minuten aan 5€ (3 dagen geldig vanaf activatie)
  • 45 minuten aan 8€ (7 dagen geldig vanaf activatie)

Je kunt de optie via klantenzone, My Orange-app of USSD(#123*445#) activeren.

De belminuten zijn geldig in België: naar alle Belgische netwerken en in roaming: van een EU-lidstaat naar een andere EU-lidstaat. Uitgezonderd speciale nummers. De betaling wordt verrekend met het resterende krediet op de Tempo Giga-kaart.

 

Totem waakt over zijn stamleden!

 

Totem

Labels (1)
3 ANTWOORDEN 3
JorgVanDessel
Aspirant verkenner

Hallo, 

ik heb al jaren een abonnement maar zou graag de herlaadkaart bages kunnen verdienen. Is een herlaadkaart combineerbaar met een abonnement? 
groetjes Jorg

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Misschien kun je je abonnement overzetten naar een prepaid met nummerbehoud @JorgVanDessel en dan later terug overschakelen naar een abonnement

Maar persoonlijk vind ik het te veel  moeite voor een paar badges

JorgVanDessel
Aspirant verkenner

Ja dat klopt daar had ik ook al over nagedacht ik hoopte dat er een makkelijkere manier was voor dan toch die badge te verdienenen. 
mvg jorg

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen