annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Prijs sms'en naar buitenland duurder?

Topic gestart op: 23-04-19 18h31

Antwoorden: 7 antwoorden

Harleyqueenb
Aspirant verkenner

Prijs sms'en naar buitenland duurder?

OPGELOST

Oke ik heb twee punten.1.mijn tarieven zeggen dat ik voor 0.10cent kan smsen binnen Europa toch blijkt dit niet zo te zijn als ik een sms wil versturen naar nederland terwijl ik nog 0.54cent heb aan belwaarde,verzend deze niet.2.je krijgt bij elke opwaardering van minimaal 10euro zoveel gb internet en smsjes maar deze smsjes zijn niet te gebruiken binnen europa terwijl je de zelfde tarieven hebt door heel europa.Ik vind dit punten van aandacht 

 

0 pluimen
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Harleyqueenb  heb wat info voor u gevonden van de tarieven. 

 

Tarieven vanuit België naar Nederland

met een Herlaadkaarten

Naar Nederland

Call Fixed number 0,90€/min
Call Mobile number 0,90€/min
Sms versturen 0,70€/SMS

 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Harleyqueenb 

Misschien nog eens verduidelijken dat die tarieven binnen Europa, dat dit enkel geldt wanneer je zelf ook in het buitenland (in Europa) bent. Wanneer je zelf in België bent gelden nog steeds de (hogere) tarieven indien je naar het buitenland belt of een sms stuurt.

Heb je een abonnement ipv eenherlaadkaart en je belt vanuit België heb je ook altijd extra kosten, dat is nooit in het abo !nbegrepen (op een enkele uitzondering voor topabonnement na).

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
pwr
Aspirant verkenner

vandaag een bericht gekregen van Orange dat sinds 13 mei 2019 de prijs van een SMS vanuit België naar een land van de Europese Unie met factor 10 is gedaald..

was tevoren 70 cent en nu slechts 7 cent.

geweldig nieuws ware het niet dat een SMS sturen vanuit België naar België nog steeds 10 cent kost.Een beetje een rare situatie niet ??

 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@pwr  schreef:

vandaag een bericht gekregen van Orange dat sinds 13 mei 2019 de prijs van een SMS vanuit België naar een land van de Europese Unie met factor 10 is gedaald..

was tevoren 70 cent en nu slechts 7 cent.

geweldig nieuws ware het niet dat een SMS sturen vanuit België naar België nog steeds 10 cent kost.Een beetje een rare situatie niet ??

 


Dat is wel enkel voor de goedkoopste Tempo herlaadkaart, al de andere formules is onbeperkt (4000  noem ik ook onbeperkt) sms'en inbegrepen.

En wie zegt dat dit niet ook binnenkort aangepast zal worden?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
pwr
Aspirant verkenner

Heb een Tempo Giga

die 4000 SMS ‘en waar je het over hebt is de bonus die je krijgt na het herladen

maar die is maar een maand geldig en daarna val je op het “normale” tarief van 10 cent per sms

laat ons hopen dat ze het bij Orange ook inzien dat het niet logisch is en hun prijs voor binnen België aanpassen..

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@pwr 

Ja, dat klinkt inderdaad wel logisch. Het zou niet heel eerlijk zijn om dat niet aan te passen.

Dat van die 4000 slechts na herladen, dat is toch niet duidelijk als ge de lijst met mogelijke abo en prepaid overloopt. Daar staat gewoon vermeld als zijnde een eigenschap van Tempo Giga in de lijst.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen