Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-04-19 18h31
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Oke ik heb twee punten.1.mijn tarieven zeggen dat ik voor 0.10cent kan smsen binnen Europa toch blijkt dit niet zo te zijn als ik een sms wil versturen naar nederland terwijl ik nog 0.54cent heb aan belwaarde,verzend deze niet.2.je krijgt bij elke opwaardering van minimaal 10euro zoveel gb internet en smsjes maar deze smsjes zijn niet te gebruiken binnen europa terwijl je de zelfde tarieven hebt door heel europa.Ik vind dit punten van aandacht
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Harleyqueenb heb wat info voor u gevonden van de tarieven.
Naar Nederland |
|
---|---|
Call Fixed number | 0,90€/min |
Call Mobile number | 0,90€/min |
Sms versturen | 0,70€/SMS |
Misschien nog eens verduidelijken dat die tarieven binnen Europa, dat dit enkel geldt wanneer je zelf ook in het buitenland (in Europa) bent. Wanneer je zelf in België bent gelden nog steeds de (hogere) tarieven indien je naar het buitenland belt of een sms stuurt.
Heb je een abonnement ipv eenherlaadkaart en je belt vanuit België heb je ook altijd extra kosten, dat is nooit in het abo !nbegrepen (op een enkele uitzondering voor topabonnement na).
@Harleyqueenb heb wat info voor u gevonden van de tarieven.
Naar Nederland |
|
---|---|
Call Fixed number | 0,90€/min |
Call Mobile number | 0,90€/min |
Sms versturen | 0,70€/SMS |
Misschien nog eens verduidelijken dat die tarieven binnen Europa, dat dit enkel geldt wanneer je zelf ook in het buitenland (in Europa) bent. Wanneer je zelf in België bent gelden nog steeds de (hogere) tarieven indien je naar het buitenland belt of een sms stuurt.
Heb je een abonnement ipv eenherlaadkaart en je belt vanuit België heb je ook altijd extra kosten, dat is nooit in het abo !nbegrepen (op een enkele uitzondering voor topabonnement na).
Merci