Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-04-19 09h50
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
We zijn van een Koala naar Cheetah overgestapt. Internet geeft voor een cheetah 30eu aan incl 8+8gb mobiel internet. Nu krijg ik de bevestiging en hierin staat 45eu incl 9,5+9,5gb mobiel internet. Met 16gb hebben we voldoende.
Nu de vraag is waarom 15eu duurder en meer gb? Hiervoor heb ik niet gevraagd.
Ps: we hebben ook internet en tv van Orange.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@jpcreces het is niet geheel correct wat u heeft gekregen. Als u een cheetah neemt voor 30 euro krijgt 8 + 8 Gb aan mobiel internet , onbeperkt bellen en smsen. Moest u eventueel een gsm erbij nemen dan kan het wel duurder worden wegens de afbetaling van het nieuwe toestel. Als u dat niet gedaan heeft dan zou ik de klantendienst eens bellen nummer 5000 of via facebook een berichtje sturen zodat dit bekeken kan worden.
Het klopt helemaal wat @patrick2 zegt.
De mobiele abonnementen bestaan dubbel: eenmaal gewoon en eenmaal met "smartphone" erachter.
Het verschil is: de "smartphone" versie (zoals het woord zelf zegt wordt normaliter enkel gebruikt wanneer u een "abonnement met smartphone" koopt) is € 15 duurder (om de smartphone te betalen) maar je krijgt wel 1 GB meer dan het standaard abonnement met de zelfde naam. In geval van Love dus tweemaal 1 GB.
Dus:
Zelfde redenering voor Cheetah.
Heeft u dus geen smartphone erbij gekocht dient u inderdaad ASAP de klantendienst te verwittigen om uw abonnement te wijzigen naar de standaardversie want u betaalt nu de prijs van een "smartphone" versie.
@jpcreces het is niet geheel correct wat u heeft gekregen. Als u een cheetah neemt voor 30 euro krijgt 8 + 8 Gb aan mobiel internet , onbeperkt bellen en smsen. Moest u eventueel een gsm erbij nemen dan kan het wel duurder worden wegens de afbetaling van het nieuwe toestel. Als u dat niet gedaan heeft dan zou ik de klantendienst eens bellen nummer 5000 of via facebook een berichtje sturen zodat dit bekeken kan worden.
Het klopt helemaal wat @patrick2 zegt.
De mobiele abonnementen bestaan dubbel: eenmaal gewoon en eenmaal met "smartphone" erachter.
Het verschil is: de "smartphone" versie (zoals het woord zelf zegt wordt normaliter enkel gebruikt wanneer u een "abonnement met smartphone" koopt) is € 15 duurder (om de smartphone te betalen) maar je krijgt wel 1 GB meer dan het standaard abonnement met de zelfde naam. In geval van Love dus tweemaal 1 GB.
Dus:
Zelfde redenering voor Cheetah.
Heeft u dus geen smartphone erbij gekocht dient u inderdaad ASAP de klantendienst te verwittigen om uw abonnement te wijzigen naar de standaardversie want u betaalt nu de prijs van een "smartphone" versie.