annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Prijs tariefplan niet juist?

Topic gestart op: 30-04-19 09h50

Antwoorden: 2 antwoorden

jpcreces
Rekruut scout

Prijs tariefplan niet juist?

OPGELOST

Beste,

We zijn van een Koala naar Cheetah overgestapt. Internet geeft voor een cheetah 30eu aan incl 8+8gb mobiel internet. Nu krijg ik de bevestiging en hierin staat 45eu incl 9,5+9,5gb mobiel internet. Met 16gb hebben we voldoende.

Nu de vraag is waarom 15eu duurder en meer gb? Hiervoor heb ik niet gevraagd. 

Ps: we hebben ook internet en tv van Orange.

Labels (3)
0 pluimen
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@jpcreces het is niet geheel correct wat u heeft gekregen. Als u een cheetah neemt voor 30 euro krijgt 8 + 8 Gb aan mobiel internet , onbeperkt bellen en smsen. Moest u eventueel een gsm erbij nemen dan kan het wel duurder worden wegens de afbetaling van het nieuwe toestel. Als u dat niet gedaan heeft dan zou ik de klantendienst eens bellen nummer 5000 of via facebook een berichtje sturen zodat dit bekeken kan worden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@jpcreces 

Het klopt helemaal wat @patrick2  zegt.

De mobiele abonnementen bestaan dubbel: eenmaal gewoon en eenmaal met "smartphone" erachter.

Het verschil is: de "smartphone" versie (zoals het woord zelf zegt wordt normaliter enkel gebruikt wanneer u een "abonnement met smartphone" koopt) is € 15 duurder (om de smartphone te betalen) maar je krijgt wel 1 GB meer dan het standaard abonnement met de zelfde naam. In geval van Love dus tweemaal 1 GB.

Dus:

  • de gewone Koala: € 20 per maand en 4 GB
  • de Koala Smartphone : € 35 per maand en 5 GB

Zelfde redenering voor Cheetah.

Heeft u dus geen smartphone erbij gekocht dient u inderdaad ASAP de klantendienst te verwittigen om uw abonnement te wijzigen naar de standaardversie want u betaalt nu de prijs van een "smartphone" versie.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@jpcreces het is niet geheel correct wat u heeft gekregen. Als u een cheetah neemt voor 30 euro krijgt 8 + 8 Gb aan mobiel internet , onbeperkt bellen en smsen. Moest u eventueel een gsm erbij nemen dan kan het wel duurder worden wegens de afbetaling van het nieuwe toestel. Als u dat niet gedaan heeft dan zou ik de klantendienst eens bellen nummer 5000 of via facebook een berichtje sturen zodat dit bekeken kan worden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@jpcreces 

Het klopt helemaal wat @patrick2  zegt.

De mobiele abonnementen bestaan dubbel: eenmaal gewoon en eenmaal met "smartphone" erachter.

Het verschil is: de "smartphone" versie (zoals het woord zelf zegt wordt normaliter enkel gebruikt wanneer u een "abonnement met smartphone" koopt) is € 15 duurder (om de smartphone te betalen) maar je krijgt wel 1 GB meer dan het standaard abonnement met de zelfde naam. In geval van Love dus tweemaal 1 GB.

Dus:

  • de gewone Koala: € 20 per maand en 4 GB
  • de Koala Smartphone : € 35 per maand en 5 GB

Zelfde redenering voor Cheetah.

Heeft u dus geen smartphone erbij gekocht dient u inderdaad ASAP de klantendienst te verwittigen om uw abonnement te wijzigen naar de standaardversie want u betaalt nu de prijs van een "smartphone" versie.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen