Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-04-20 14h55
Antwoorden: 23 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dag iedereen,
Mijn probleem: Ik heb een nieuw nummer (met abonnement) bij orange besteld en heb die vorige week vrijdag geactiveerd. Hiervoor heb ik zoals in de brief staat de juiste stappen gevolgd. We zijn nu een halve werkweek verder en ik kan nog steeds niets met dit nummer doen (SMS'en of bellen). Nochtans zou dit maar één werkdag in beslag nemen.
De hulpdesk heb ik hierover al gebeld (met een ander nummer natuurlijk) zij sturen mij door of de verbinding wordt verbroken. Vandaar mijn vraag hier: Hoe komt het dat dit nummer nog niet werkt? Komt dit door de corona-hysterie of moet ik nog iets doen?
Alvast bedankt en met vriendelijke groeten.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Bvdb ik vermoed dat alles een beetje vertraging heeft door de corona crisis. Het is niet de eerste post want heb er al gelijkaardige gelezen deze week. Vergeet niet dat alles bij de klantendienst en het webcare team terecht komen om dergelijk zaken op te lossen. In de normale situatie kan men naar een shop en het is opgelost maar door de sluiting ervan krijgen ze alles te verwerken. Bedenk ook dat als er meerdere door het systeem geactiveerd meoten worden dat het wel een tijd in beslag kan nemen . Moest men teveel willen doen in het systeem zal dit ook vast lopen door meerdere bewerkingen ervan en dat is ook niet de bedoeling.
Ok. Heb een messenger bericht gestuurd. We zullen zien. Ze gaan er toch vaart moeten achter zetten als ze mij als klant willen houden. 2 weken een activatie rond te krijgen vind ik erover.
@KennyDeWever als het voor een omzetting is van een tariefplan wel maar als het echt gaat over een overdracht dus dat je als nieuwe klant komt is het niet heel overdreven hoor. Dan is het ook niet eens altijd de fout bij de nieuwe provider maar meestal bij de oude provider.
Ik heb op 29/4 een e-mail gekregen dat de simkaart geactiveerd was. Er is dus iets foutgelopen. Het gaat hier niet over denormale wachttijd voor een activatie.
@KennyDeWever schreef:
Ik heb op 29/4 een e-mail gekregen dat de simkaart geactiveerd was. Er is dus iets foutgelopen. Het gaat hier niet over denormale wachttijd voor een activatie.
Daar ben ik het volledig mee eens.
Aangezien wij hier zelf ook allemaal gewoon klanten zijn (welkom trouwens op Tribe) kunnen wij enkel hulp bieden in de vorm van advies en tips, gebaseerd op kennis en ervaring.
In uw geval is dat: contacteer de klantendienst eens. Doe dat bij voorkeur via messenger of twitter. Zo hoef je niet onnodig aan de lijn te hangen luisterend naar een wachtmuziekje, je hebt een spoor van de conversatie plus, niet onbelangrijk, de mensen van Orange hebben dan ook de gelegenheid om opzoekingen te doen en te overleggen met collega's.
Veel succes en hopelijk spoedig opgelost !
Op messenger blijft het stil. Geen antwoord op mijn bericht van gisteren. Waarschijnlijk zijn ze al 24u opzoekwerk aan het doen en collega's aan het raadplegen.