Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-04-20 14h55
Antwoorden: 23 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dag iedereen,
Mijn probleem: Ik heb een nieuw nummer (met abonnement) bij orange besteld en heb die vorige week vrijdag geactiveerd. Hiervoor heb ik zoals in de brief staat de juiste stappen gevolgd. We zijn nu een halve werkweek verder en ik kan nog steeds niets met dit nummer doen (SMS'en of bellen). Nochtans zou dit maar één werkdag in beslag nemen.
De hulpdesk heb ik hierover al gebeld (met een ander nummer natuurlijk) zij sturen mij door of de verbinding wordt verbroken. Vandaar mijn vraag hier: Hoe komt het dat dit nummer nog niet werkt? Komt dit door de corona-hysterie of moet ik nog iets doen?
Alvast bedankt en met vriendelijke groeten.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Bvdb ik vermoed dat alles een beetje vertraging heeft door de corona crisis. Het is niet de eerste post want heb er al gelijkaardige gelezen deze week. Vergeet niet dat alles bij de klantendienst en het webcare team terecht komen om dergelijk zaken op te lossen. In de normale situatie kan men naar een shop en het is opgelost maar door de sluiting ervan krijgen ze alles te verwerken. Bedenk ook dat als er meerdere door het systeem geactiveerd meoten worden dat het wel een tijd in beslag kan nemen . Moest men teveel willen doen in het systeem zal dit ook vast lopen door meerdere bewerkingen ervan en dat is ook niet de bedoeling.
@KennyDeWever via Messenger wordt het naar de juiste dienst gestuurd. Misschien maandag of anders in de loop van de komende week krijg je bericht. Je dient toch even geduld te hebben over hoe en wat.
Blijkbaar hebben ze nog altijd niemand gevonden da bekwaam is om hun eigen rommel aan de praat te krijgen.
@KennyDeWever zou toch nog een beetje geduld hebben dan komt dat wel in orde.
Blijkbaar kan ik ook ni alles terugzetten als hiervoor nl. mijn nieuw abonnement cancellen en het oude terugzetten naar dolfijn 15. Ze hebben me hier dik bij men kloten.
@KennyDeWever dat is wat je op voorhand had kunnen uitzoeken en had kunnen weten dat dat niet ging gaan. Maar mensen veranderen dingen en als er problemen zijn is het dat ze terug willen naar andere tarief plannen of dat ze er niet aan begonnen waren. Maar lezen hoort nu eenmaal erbij in deze maatschappij en techniek hoort daar ook bij en ja soms loopt er iets verkeerd.