Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-01-19 20h29
Antwoorden: 9 antwoorden
Beste,
Sinds dinsdag is mijn nummer bij orange geactiveerd. Sedert dan kan mijn moeder me niet meer opbellen of sms'en. Zij is aangesloten bij telenet. Mijn nummer stond vroeger dus ook samen in het abbonement van telenet (tv,internet en mobiel)
Wat zou de oorzaak hiervan kunnen zijn en hoe kan dit opgelost worden?
Heb je dit opgelost gekregen? Ik zit met hetzelfde probleem namelijk. Sinds een paar maand klant bij Orange (komende van Mobile Vikings), en kreeg deze week van 2 personen (allebei klant bij Telenet) dat ze mij niet kunnen opbellen...
@wreynaert schreef:
Heb je dit opgelost gekregen? Ik zit met hetzelfde probleem namelijk. Sinds een paar maand klant bij Orange (komende van Mobile Vikings), en kreeg deze week van 2 personen (allebei klant bij Telenet) dat ze mij niet kunnen opbellen...
Hier dezelfde vraag: kunnen andere mensen die bij Telenet zijn u wel bellen of kan geen enkele Telenet klant dat?
In ieder geval eens de klantendienst van Mobile Vikings contacteren om na te gaan of de overdracht van uw nummer naar Orange helemaal afgerond is.
@Leen even melden aan de klantendienst en het zal snel opgelost worden, dit is een routeringsprobleem.
Tot dan zal jij naar je moeder moeten bellen ipv andersom 🙂
@Leen oei dat is een vervelende situatie hopelijk hebben ze uw moeder ook niet perongeluk afgesloten? Soms kan het per ongeluk gaan he aangezien er een abonnement is opgezegd. Wat zegt Telenet ervan als u naar hun belt ?Zien zij daar iets op de lijn van uw moeder?