Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-09-22 07h26
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Op 25/08 ging ik naar een Orange shop om mijn herlaardkaart over te zetten naar een abo.
Tempo Giga ~> Go plus (16€/maand).
De medewerker heeft me toen een nieuwe simkaart aangemaakt wat blijkbaar niet nodig was. Dus daar liep het ergens fout
Tot op heden heb ik al een paar keer naar de Orange winkel geweest voor een update, zelf al gebeld naar de klantendienst maar ik ben nog niets wijzer. Ze gaan het oplossen krijg ik als antwoord maar ondertussen zijn we bijna 2 weken verder.
Kan iemand mij hier helpen? Ik ben ten einde raad en best ontchoogeld hoe Orange mij behandelt 😞
Van een simpele overzet in het zelfde netwerk en tevreden klant, is het hier uitgedraait op pure frustratie…
mvg,
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ja dus dan zoals al vermeld toch eens 'druk' erop leggen. Maar beste is via Messenger of de chat op de website zelf. In een shop gaan ze niet veel kunnen doen dan enkel eens bellen en doorgeven.
Hier gaan wij ook niet veel aan kunnen doen vrees als ik ook geen oplossing in kunnen geven.
Het is natuurlijk zo dat er bij je aanvraag al een andere simkaart gegeven is dat is op zich al iets wat totaal niet nodig had geweest. Ze hadden gewoon intern je prepaid over kunnen zetten naar een abonnement met behoud van simkaart nummer.
Nu vermoed ik zelf dat het daar idd fout gelopen is. Jij hebt een nieuw simkaart nummer , ze doen daar een abonnement aanvraag op maar je staat al gekend in het systeem met hetzelfde telefoon nummer. En ja dat gaat het systeem niet heel geweldig vinden want dat is dus technisch wat lastig.
Aan de andere kant moeten ze eigenlijk wat aanpassingen doen aan je simkaart nummer , want je hebt een nieuwe gekregen. Dus door een dossier naar de achterliggende technische dienst moeten ze dit technisch veranderen.
Nu ben je al twee weken aan het wachten en persoonlijk vindt ik dit wel erg lang. Ok er zal vertraging zijn als het drukker is dan voorzien maar twee weken lijkt me wat veel. Zou toch nog eens wat 'druk' er achter zetten om toch dit in orde te krijgen. Je kan ze eens sturen via Messenger , als je een Facebook account hebt , of via Twitter of de chat op de website van Orange zelf.
Wel eens checken via My Orange of ondertussen de verandering niet al geweest is want kan ook zijn dat ze gewoon niks hebben laten weten en dat alles al in orde is. Of kijk eens via je klantenzone op de website dat je daar niet ziet dat alles al in orde is. Voor de website eens even de cache en cookies legen en opnieuw inloggen.
En anders zoals hierboven vermeld eens contact zoeken.
Ja morgen ga ik nog eens langs voor een update in de winkel 😔
Heb je ook effectief eens gekeken via je klantenzone of die wijziging toch al niet heeft plaats gevonden ?
Zoals ik al zei kan zijn dat men geen bericht heeft gedaan dat de wijziging al in orde is.
Ja hoor, nog altijd Tempo Giga/herlaadkaart op Mijn Klantenzone/app