annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem overzet herlaadkaart naar abo

Topic gestart op: 04-09-22 07h26

Antwoorden: 5 antwoorden

Jonas89
Aspirant verkenner

Probleem overzet herlaadkaart naar abo

OPGELOST

Hallo,

Op 25/08 ging ik naar een Orange shop om mijn herlaardkaart over te zetten naar een abo.

Tempo Giga ~> Go plus (16€/maand).

De medewerker heeft me toen een nieuwe simkaart aangemaakt wat blijkbaar niet nodig was. Dus daar liep het ergens fout

Tot op heden heb ik al een paar keer naar de Orange winkel geweest voor een update, zelf al gebeld naar de klantendienst maar ik ben nog niets wijzer. Ze gaan het oplossen krijg ik als antwoord maar ondertussen zijn we bijna 2 weken verder.

Kan iemand mij hier helpen? Ik ben ten einde raad en best ontchoogeld hoe Orange mij behandelt 😞

Van een simpele overzet in het zelfde netwerk en tevreden klant, is het hier uitgedraait op pure frustratie…

mvg,

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Jonas89 

Ja dus dan zoals al vermeld toch eens 'druk' erop leggen. Maar beste is via Messenger of de chat op de website zelf. In een shop gaan ze niet veel kunnen doen dan enkel eens bellen en doorgeven. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@Jonas89 

Ja dus dan zoals al vermeld toch eens 'druk' erop leggen. Maar beste is via Messenger of de chat op de website zelf. In een shop gaan ze niet veel kunnen doen dan enkel eens bellen en doorgeven. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen