Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-09-22 07h26
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Op 25/08 ging ik naar een Orange shop om mijn herlaardkaart over te zetten naar een abo.
Tempo Giga ~> Go plus (16€/maand).
De medewerker heeft me toen een nieuwe simkaart aangemaakt wat blijkbaar niet nodig was. Dus daar liep het ergens fout
Tot op heden heb ik al een paar keer naar de Orange winkel geweest voor een update, zelf al gebeld naar de klantendienst maar ik ben nog niets wijzer. Ze gaan het oplossen krijg ik als antwoord maar ondertussen zijn we bijna 2 weken verder.
Kan iemand mij hier helpen? Ik ben ten einde raad en best ontchoogeld hoe Orange mij behandelt 😞
Van een simpele overzet in het zelfde netwerk en tevreden klant, is het hier uitgedraait op pure frustratie…
mvg,
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ja dus dan zoals al vermeld toch eens 'druk' erop leggen. Maar beste is via Messenger of de chat op de website zelf. In een shop gaan ze niet veel kunnen doen dan enkel eens bellen en doorgeven.
Ja dus dan zoals al vermeld toch eens 'druk' erop leggen. Maar beste is via Messenger of de chat op de website zelf. In een shop gaan ze niet veel kunnen doen dan enkel eens bellen en doorgeven.