Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-09-19 11h22
Antwoorden: 3 antwoorden
Beste
Ik heb terug een probleem en jullie klantendienst beloven mij dingen die niet kloppen. Mijn saldo is terug gezakt terwijl ik bel naar mensen met zelfde tariefplan en ik onbeperkt gratis bellen heb naar hun. Nu heeft de klantendienst geprobeerd om mijn onbrekend bedrag terug te zetten bij mijn saldo maar dit komt als extra belwaarde. Kunnen jullie dit terug bij mijn saldo zetten ipv gratis belwaarde. Zeer onbeschofte dame aan de telefoon gehad bij jullie (Sasia volgens wat ze zei) Graag opvolging
Ugh @Meyers
Totem denkt dat je best contact opneemt met onze medewerkers van Facebook & Twitter.
Zij kunnen je hier zeker mee helpen.
Totem
Beste, ik weet niet of u dit weet, maar hier, Tribe, is een forum VOOR klanten, maar ook DOOR klanten. Wij zijn hier allemaal dus ook gewone klanten, die elkaar trachten te helpen diir het delen van kennis en ervaring.
Je kan dus hier inderdaad uw wedervaren vertellen en anderen die in dezelfde situatie gezeten hebben kunnen u dan vertellen wat zij eraan gedaan hebben, maar verder ook niets. Wij zijn geen Orange medewerkers en kunnen er dus niets aan doen ...
De enige Orange medewerkers die je hier soms tegenkomt hebben als taak om het forum in goede banen te leiden en zij vervangen geenszins de klantendienst.
Het enige dat ik u kan aanraden is opnieuw de klantendienst contacteren (hetzij telefonisch, hetzij via messenger of twitter) en daar de situatie nogmaals uiteen te zetten en duidelijk uw wensen kenbaar te maken.
Veel succes gewenst alleszins !!
Bedankt voor de hulp.
Mss iemand met hetzelfde probleem die een oplossing heeft gekregen?