Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-04-20 10h14
Antwoorden: 4 antwoorden
Ik ben begin December 2019 verhuisd naar het buitenland, mijn Orange contract werd opgezegd op 09/20 :
Stopzetting van je Orange-abonnement
We hebben je abonnement voor het nummer 32468120747 beëindigd op
Ik kan de details ervan niet controleren, want ik GEEN toegang meer tot de krantenzone, kan Orange vanuit het buitenland NIET bereiken via tel, heb een Facebook bericht gestuurd, ik kreeg GEEN antwoord.
Gisterenmorgen kreeg ik een "rappel", heb weerom een FB-bericht gestuurd, zonder reactie.
Kan iemand mij helpen ?
@Bzguy via messenger dien je even te wachten omdat deze het ook naar de juiste diensten moeten sturen. Evevntueel bellen op dit nummer :
Heb proberen te bellen, heb het opgegeven na 45 min wachten ...
Via messenger kan ik begrijpen dat dat even duurt, maar ik heb op 5 maart een bericht gestuurd, ondertussen zijn we 3 april en nog steeds geen reactie. "Evan" kan toch echt niet zoooo lang zijn he 😉
Heb ondertussen nog maar eens een FB bericht gestuurd, en een tweet, in de hoop dat iemand dat oppikt ...
@Bzguy u gaat vanzelf hier een antwoord op krijgen. Maar door drukte en sluiting van de shops moet het webcare team als ook de klantendienst alles op zich nemen , vragen , dossiers en vele andere vragen. Gelukkig bestaat er een Tribe waar al veel te vinden is als ook dat wij kunnen helpen. Maar uw probleem kunnen wij helaas niet oplossen dan zou het wat makkelijker zijn als we dat ook nog konden.
Ik begrijp uiteraard zeer goed dta het nu even heel erg druk is, ik hoop dat ze echter niet te snel rappel op rappel sturen zonder mij eerst uitleg te verschaffen, en al zeker nu ik niet eens naar mijn oud adres in Belgie kan, waar eventuele post nog kan toekomen (maar zou niet mogen)