annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Rare voorwaarden : Prijs LOVE pack stijgt als ik 2 mobiele abos naar herlaadkaart overzet

Topic gestart op: 26-02-20 11h08

Antwoorden: 28 antwoorden

Mik01
Leidende verkenner

Rare voorwaarden : Prijs LOVE pack stijgt als ik 2 mobiele abos naar herlaadkaart overzet

OPGELOST

Ik heb een abo Internet, tv, vaste telefoon en 2 maal kolibrie. Hiervoor betaal ik 75€/maand.

Maar de 2 gsm's van kolibrie worden zelden/niet gebruikt. Bijna geen bellen of sms of data.

Dus naar Orange center geweest om te vragen die 2 gsm's over te zetten naar betaalkaart.

Raar maar waar : Abonnement zonder die gsm's is zeker 10€ duurder dan het huidige. Klopt dit wel?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

ja dat kan kloppen hoor.

Omdat je bij de pakketten veel korting krijgt.

Als je iets uit dat pakket weghaalt dan kost het je inderdaad meer.

Ook meegemaakt maar dan bij Telenet in die tijd.

Succes. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

28 ANTWOORDEN 28
patrick2
Wijze
Wijze

@Mik01  ik wist niet eens dat het ging en mocht om je Love pack te nemen met een betaalkaart. De voorwaarden is een gsm abonnement te hebben voor Love trio en Love duo is dezelfde voorwaarde. Dus denk ook niet dat het gaat wat je wil doen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

ja dat kan kloppen hoor.

Omdat je bij de pakketten veel korting krijgt.

Als je iets uit dat pakket weghaalt dan kost het je inderdaad meer.

Ook meegemaakt maar dan bij Telenet in die tijd.

Succes. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
NaughtyByNature
Leidende verkenner

@Josette Dat is bij veel providers/bedrijven zo. Klantenbinding heet dat in mooie marketing termen 😜

0 pluimen
Mik01
Leidende verkenner

Heb sinds een maand één abonnement opgezegd en een betaalkaart genomen. Dus pack blijft omdat er nog één gsm in zit.

Maar nu zie ik enkel het verbruik en de stand van mijn gsm betaalkaart. Niets meer te zien van mijn ander abonnement. Krijg nochtans de juiste afrekening. Bellen doe ik niet. Heb hoorapparaat en bellen en alles uitleggen en correct verstaan is soms moeilijk. Zou naar Orange center gaan, maar Corona was me voor. Alles gesloten. Dus nog afwachten wat ze te voorschijn kunnen toveren.

Het moet toch mogelijk zijn om en uw pakket en Uw betaalkaart te kunnen zien of omschakelen.

Ben geen beginneling als het om computer en programma's gaat. Maar sommige zaken worden wel moeilijk te vinden hier.

Voordat ik mijn betaalkaart had, zag ik alles perfect. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen