Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-02-20 11h08
Antwoorden: 28 antwoorden
Ik heb een abo Internet, tv, vaste telefoon en 2 maal kolibrie. Hiervoor betaal ik 75€/maand.
Maar de 2 gsm's van kolibrie worden zelden/niet gebruikt. Bijna geen bellen of sms of data.
Dus naar Orange center geweest om te vragen die 2 gsm's over te zetten naar betaalkaart.
Raar maar waar : Abonnement zonder die gsm's is zeker 10€ duurder dan het huidige. Klopt dit wel?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
ja dat kan kloppen hoor.
Omdat je bij de pakketten veel korting krijgt.
Als je iets uit dat pakket weghaalt dan kost het je inderdaad meer.
Ook meegemaakt maar dan bij Telenet in die tijd.
Succes.
@Cdt24801 Ja, ik heb die link geprobeerd en met scanners af direct alarm en verwijdering van bestand.
Is het niet zo dat als ik registreer met gsm nummer, ik dan met de gsm ook effectief moet inloggen als ik met hen in chat ga?
@Mik01 schreef:
@Cdt24801 Ja, ik heb die link geprobeerd en met scanners af direct alarm en verwijdering van bestand.
Is het niet zo dat als ik registreer met gsm nummer, ik dan met de gsm ook effectief moet inloggen als ik met hen in chat ga?
Nee hoor, anders zou het niet veel zin hebben om dat op uw PC te zetten nietwaar .... Registreren met yw gsm nummer, nadien gewoon inloggen met het wachtwoord dat je gekozen hebt.
Die alarmen bij u .. Tja, hier heb ik die niet en het werkt ook probleemloos. Heel vreemd.
Alles geprobeerd, maar de 3 sites geven me via Malwarebytes te zien dat de verbindingen niet safe zijn.
Ook direct het voorstel om andere zaken (zoals Opera) te installeren.
Kan me niet inbeelden waarom een zaak die zo algemeen verspreid is als mail, niet bestaat bij Orange.
Waarom al die zaken niet veralgemenen? Daar krijg ik het van.
@Mik01 al die meldingen kan je negeren want hier zijn nog Tribers die het gebruiken om op deze manier gratis gebruik van te maken.
Tja waarom Orange het z wil geen idee , ik heb de vraag ooit eens zo gesteld en als antwoord kreeg ik dat Orange dit nu eenmaal zo doet. Er zijn geen andere wegen dan chat , twitter , telefoon.