annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Re: Bellen naar Nederlands nummer lukt niet

Topic gestart op: 10-11-19 22h11

Antwoorden: 6 antwoorden

Beinem
Gewaardeerd verkenner

Re: Bellen naar Nederlands nummer lukt niet

Het zijn 0900 nummer waar ik 2€ per minut moet betalen en zo heb ik dan crediet op mijn acount en kan ik filmps bekijken 

6 ANTWOORDEN 6
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ja ik bedoel dat ik crediets moet kopen op een site en je kan naar een nummer bellen 0900 en per 2 minutten kan je 2crediets krijgen maar gaat niet bij mij mijn zus wel

Ugh @Beinem,

Totem ziet inderdaad dat hier een nieuwe topic zou moeten zijn. @Cdt24801 is correct, ik heb je bericht in een ander topic geplaatst 🙂

Wat betreft je oproepen naar het 0900 nummer, heb je het eindelijk kunnen bereiken? Heb je genoeg belkrediet om het op te bellen? 

Kan je andere nummers opbellen? Misschien heeft dit 0900 nummer een technisch probleem.

Totem's zonnegroeten,

Totem

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Beinem  schreef:

Ja ik bedoel dat ik crediets moet kopen op een site en je kan naar een nummer bellen 0900 en per 2 minutten kan je 2crediets krijgen maar gaat niet bij mij mijn zus wel


Aha, nu begrijp ik u, maar dan kun je daar beter zelf een eigen topic over starten en niet in dit bestaande topic over iets heel anders beginnen. Dat noemt men "een topic kapen". Ik stel voor dat je dat dus nu ook doet en ik zal @Totem even mentionen om uw inhoud van hier mee over te zetten naar uw eigen nieuwe topic.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen