annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Re: Bellen naar Nederlands nummer lukt niet

Topic gestart op: 10-11-19 22h11

Antwoorden: 6 antwoorden

Beinem
Gewaardeerd verkenner

Re: Bellen naar Nederlands nummer lukt niet

Het zijn 0900 nummer waar ik 2€ per minut moet betalen en zo heb ik dan crediet op mijn acount en kan ik filmps bekijken 

6 ANTWOORDEN 6
Jelle1
Ervaren verkenner

Beste, 

Ik begrijp uw antwoord niet zo goed gelieve eens te herhalen . Maar ik denk dat u dit bedoelt : je moet 2€ betalen om te bellen en dan is je krediet op in de orange app. helaas kan je daar niets aan doen 

vriendelijke groet, Jelle

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Jelle1 

Wie bedoel je met "Beste"?

Met andere woorden, wie moet zich aangesproken voelen om te antwoorden op uw vraag? Voor u is dat natuurlijk duidelijk, maar voor ons niet ...

Mag ik u een tip geven? Indien je iets zegt tegen of vraagt aan een specifieke persoon, "mention" hem dan, dan weet iedereen hoe de vork in de steel zit.

Mentionen doe je door eerst een apestaartje (@ dit dus)  in te tikken en dan verschijnt er een lijst met alle namen van de Tribers die in die thread reeds iets geschreven hebben. Je hoeft die naam dan slechts aan te klikken en klaar is kees. Dat is hetgeen ik hier als eerste in deze post heb gedaan.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Beinem  schreef:

Het zijn 0900 nummer waar ik 2€ per minut moet betalen en zo heb ik dan crediet op mijn acount en kan ik filmps bekijken 


Ik begrijp deze reactie niet goed ... TS had het over een probleem met bellen naar Nederlandse nummers ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Beinem
Gewaardeerd verkenner

Ja ik bedoel dat ik crediets moet kopen op een site en je kan naar een nummer bellen 0900 en per 2 minutten kan je 2crediets krijgen maar gaat niet bij mij mijn zus wel

Leden met de meeste pluimen