annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Re: Duplicaat facturen

Topic gestart op: 02-05-20 14h21

Antwoorden: 19 antwoorden

caro65
Gewaardeerd verkenner

Re: Duplicaat facturen

Beste,

Als je u wil registreren voor het gebruik van de klantenzone, dan moet je dat doen met een gsm-nummer of Internet Everywhere. Mijn schoonvader heeft enkel een contract voor een vaste telefoonlijn bij Orange. Dus we kunnen hem daar niet registreren 

caro65_0-1588422104571.png

Heb jij misschien enig idee hoe ik hem anders kan registreren?

Laat maar iets weten.

Groeten Caroline

Labels (1)
0 pluimen
19 ANTWOORDEN 19
Cdt24801
Wijze
Wijze

@caro65 

Ik wil best geloven en begrijpen dat dit voor jullie een ernstig probleem is, maar ik zou u graag op twee dingen willen attent maken:

1. Je hebt op het laatste nieuwe informatie bijgevoegd die je in het begin niet gedeeld hebt. Daardoor konden wij de juiste situatie niet inschatten, laat staan correct advies geven, voor zover we daar de kennis toe hadden.
  2. Tribe, waar je nu bent, is een forum voor en door Orange klanten. Dit is niet de klantendienst, wij zijn geen Orange medewerkers. TomB is dat wel maar is hier niet in functie. al wat hij hier zegt is zijn eigen mening in zijn vrije tijd, gebaseerd op zijn kennis en ervaring van zijn job. Hier op Tribe is hij ook gewoon klant. Maar hij is dus wel op de hoogte van de regels en werkwijze van de shops.

Wij zijn hier allemaal in onze vrije tijd om onze ervaring en kennis te delen om zo anderen te helpen waar we kunnen. Daar zijn grenzen aan, wij beschikken niet over interne gegevens en dossiers van Orange.

Ik kan er heel goed inkomen dat je misnoegd bent, maar ik vind het niet fair van u dat je dat nu op ons uitwerkt. Desalniettemin wens ik u een spoedige en positieve afhandeling van uw dossier toe.

Veel succes.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

caro65
Gewaardeerd verkenner

@Cdt24801 

Sorry als je u aangevallen voelt hoor! Dat was zeker niet mijn bedoeling.

Maar het enige wat ik wil is dat er me iemand kan helpen met enige info. Begrijp je niet dat dit heel onaangenaam is wanneer er niet naar u geluisterd wordt. Ik heb meer dan 1u30 met de klantendienst in gesprek geweest en daar hebben ze me in totaal met 4 verschillende telewerkers doorverbonden. Het enige wat ik heb kunnen bereiken is de onmiddelijke stopzetting.

Maar van een eventuele terugbetaling was er met de laatste telewerker geen spreken over, terwijl een andere telewerker direct zei: deze zullen intregraal terugbetaald worden. Maar helaas, de dame in kwestie had plotseling andere oproepen en wimpelde me zomaar af, door de oproep te onderbreken.

Ik zou graag een dossier indienen met "alle" facturen van de vaste telefonie, zowel die van Orange als van Proximus. Zodat jullie kunnen zien dat de operator die de lijn gebruikt wel degelijk Proximus is.

En als gevolg de reeds betaalde facturen van Orange een dubbele betaling betreft en we deze dan ook integraal terug eisen.

Waarom gebeuren zulke dingen altijd met oudere mensen???

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@caro65 

Indien jij de mogelijkheid hebt om messenger of twitter te gebruiken kan jij dat zo doen. Vermeld in uw bericht het telefoon nummer van uw schoonvader.

Zoniet zijn er twee mogelijkheden:

1. Je belt naar de klantendienst, 5000
  2. Je wacht nog een weekje tot de shops terug open gaat en gaat naar een shop.
Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
TomB
Orange-werknemer

Beste, @caro65 

Als je in de shop facturen wilt zien/krijgen moet de factuurbeheerder wel zelf in de winkel fysiek aanwezig zijn met ID-kaart.

Anders mogen wij die informatie niet meegeven. 

Groeten,
Shop Medewerker
Tom 

caro65
Gewaardeerd verkenner

@TomB

Het gaat hier wel over een man van 86 jaar hé. Wij wonen (zijn zoon en ik) 156 km van hem vandaan.

Blijkbaar een Top service van Orange. 

Maar geen nood ik zal hiervoor wel andere bronnen aanwenden. Al eens gehoord van Radio 2 - De Inspector?

Want het achterliggend probleem is eigenlijk, dat mijn schoonpa, al vanaf januari 2018 betaald voor een vaste telefoonlijn. Terwijl hij deze reeds betaald aan Proximus. Maar jullie hebben daar blijkbaar geen oren naar. Dus zal ik het wel op een andere manier zien op te lossen.

Groeten van een zeer misnoegd persoon. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen