Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-05-20 14h21
Antwoorden: 19 antwoorden
Beste,
Als je u wil registreren voor het gebruik van de klantenzone, dan moet je dat doen met een gsm-nummer of Internet Everywhere. Mijn schoonvader heeft enkel een contract voor een vaste telefoonlijn bij Orange. Dus we kunnen hem daar niet registreren
Heb jij misschien enig idee hoe ik hem anders kan registreren?
Laat maar iets weten.
Groeten Caroline
Ik wil best geloven en begrijpen dat dit voor jullie een ernstig probleem is, maar ik zou u graag op twee dingen willen attent maken:
Wij zijn hier allemaal in onze vrije tijd om onze ervaring en kennis te delen om zo anderen te helpen waar we kunnen. Daar zijn grenzen aan, wij beschikken niet over interne gegevens en dossiers van Orange.
Ik kan er heel goed inkomen dat je misnoegd bent, maar ik vind het niet fair van u dat je dat nu op ons uitwerkt. Desalniettemin wens ik u een spoedige en positieve afhandeling van uw dossier toe.
Veel succes.
Sorry als je u aangevallen voelt hoor! Dat was zeker niet mijn bedoeling.
Maar het enige wat ik wil is dat er me iemand kan helpen met enige info. Begrijp je niet dat dit heel onaangenaam is wanneer er niet naar u geluisterd wordt. Ik heb meer dan 1u30 met de klantendienst in gesprek geweest en daar hebben ze me in totaal met 4 verschillende telewerkers doorverbonden. Het enige wat ik heb kunnen bereiken is de onmiddelijke stopzetting.
Maar van een eventuele terugbetaling was er met de laatste telewerker geen spreken over, terwijl een andere telewerker direct zei: deze zullen intregraal terugbetaald worden. Maar helaas, de dame in kwestie had plotseling andere oproepen en wimpelde me zomaar af, door de oproep te onderbreken.
Ik zou graag een dossier indienen met "alle" facturen van de vaste telefonie, zowel die van Orange als van Proximus. Zodat jullie kunnen zien dat de operator die de lijn gebruikt wel degelijk Proximus is.
En als gevolg de reeds betaalde facturen van Orange een dubbele betaling betreft en we deze dan ook integraal terug eisen.
Waarom gebeuren zulke dingen altijd met oudere mensen???
Indien jij de mogelijkheid hebt om messenger of twitter te gebruiken kan jij dat zo doen. Vermeld in uw bericht het telefoon nummer van uw schoonvader.
Zoniet zijn er twee mogelijkheden:
Beste, @caro65
Als je in de shop facturen wilt zien/krijgen moet de factuurbeheerder wel zelf in de winkel fysiek aanwezig zijn met ID-kaart.
Anders mogen wij die informatie niet meegeven.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
Het gaat hier wel over een man van 86 jaar hé. Wij wonen (zijn zoon en ik) 156 km van hem vandaan.
Blijkbaar een Top service van Orange.
Maar geen nood ik zal hiervoor wel andere bronnen aanwenden. Al eens gehoord van Radio 2 - De Inspector?
Want het achterliggend probleem is eigenlijk, dat mijn schoonpa, al vanaf januari 2018 betaald voor een vaste telefoonlijn. Terwijl hij deze reeds betaald aan Proximus. Maar jullie hebben daar blijkbaar geen oren naar. Dus zal ik het wel op een andere manier zien op te lossen.
Groeten van een zeer misnoegd persoon.