annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Re: Duplicaat facturen

Topic gestart op: 02-05-20 14h21

Antwoorden: 19 antwoorden

caro65
Gewaardeerd verkenner

Re: Duplicaat facturen

Beste,

 

Als je u wil registreren voor het gebruik van de klantenzone, dan moet je dat doen met een gsm-nummer of Internet Everywhere. Mijn schoonvader heeft enkel een contract voor een vaste telefoonlijn bij Orange. Dus we kunnen hem daar niet registreren 

caro65_0-1588422104571.png

 

 

Heb jij misschien enig idee hoe ik hem anders kan registreren?

Laat maar iets weten.

Groeten Caroline

Labels (1)
0 pluimen
19 ANTWOORDEN 19
patrick2
Wijze
Wijze

@caro65  als dat nog van Euphony is dan is het al wel oud. Hopelijk kunnen ze daar dan toch mee helpen want het bestaat niet meer.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
caro65
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 

Ja ik heb het contract die nu in handen is van Orange al kunnen stopzetten. 

Maar je ik zou toch nog graag een terugbetaling zien hoor.

Op zijn laatste factuur van april 2020 hebben ze hem zelfs een extra kost van ± 20.00 euro aangerekend omdat hij te veel zou gebeld hebben volgens zijn abonnement.

Snappen wie snappen kan! Want hij heeft zijn vaste lijn bij Proximus!

Weet jij misschien hoe dit mogelijk zou kunnen zijn?

Groeten Caroline

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@caro65  kan je eerst eens nagaan waar het telefoonnummer actief is ? 

Want je zegt proximus maar per wanneer is het nummer bij Proximus ? Je kan eens zien in deze link waar het nummer actief is. Als je er niet uit geraakt kan je me een persoonlijk bericht sturen met het nummer dan kijk ik mee. Maar persoonlijke info wordt hier niet opgezet mag ook niet en een persoonlijke mail met die info wis ik direct. 

https://www.crdc.be/CRDCNLI/BrowserDefault.aspx?tabid=1

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
caro65
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 

 

Zie eerder gestuurde tekst:

"Sorry maar dat vind ik wanpraktijken, een man van 86 jaar bedotten. Terwijl jullie bij Orange heel goed kunnen nakijken via de CRDC door welke operator zijn lijn wordt gebruikt. En dat al vele jaren door Proximus."

Deze site ken ik hoor!

Mvg Caroline

patrick2
Wijze
Wijze

@caro65  Dan gaat de rest denk ik toch de klantendienst mogen oplossen. Wij gaan dan ook niet meer kunnen doen want wij hebben geen inzage in klanten zaken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen