Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-05-20 14h21
Antwoorden: 19 antwoorden
Beste,
Als je u wil registreren voor het gebruik van de klantenzone, dan moet je dat doen met een gsm-nummer of Internet Everywhere. Mijn schoonvader heeft enkel een contract voor een vaste telefoonlijn bij Orange. Dus we kunnen hem daar niet registreren
Heb jij misschien enig idee hoe ik hem anders kan registreren?
Laat maar iets weten.
Groeten Caroline
Ja ik heb het contract die nu in handen is van Orange al kunnen stopzetten.
Maar je ik zou toch nog graag een terugbetaling zien hoor.
Op zijn laatste factuur van april 2020 hebben ze hem zelfs een extra kost van ± 20.00 euro aangerekend omdat hij te veel zou gebeld hebben volgens zijn abonnement.
Snappen wie snappen kan! Want hij heeft zijn vaste lijn bij Proximus!
Weet jij misschien hoe dit mogelijk zou kunnen zijn?
Groeten Caroline
@caro65 kan je eerst eens nagaan waar het telefoonnummer actief is ?
Want je zegt proximus maar per wanneer is het nummer bij Proximus ? Je kan eens zien in deze link waar het nummer actief is. Als je er niet uit geraakt kan je me een persoonlijk bericht sturen met het nummer dan kijk ik mee. Maar persoonlijke info wordt hier niet opgezet mag ook niet en een persoonlijke mail met die info wis ik direct.
Zie eerder gestuurde tekst:
"Sorry maar dat vind ik wanpraktijken, een man van 86 jaar bedotten. Terwijl jullie bij Orange heel goed kunnen nakijken via de CRDC door welke operator zijn lijn wordt gebruikt. En dat al vele jaren door Proximus."
Deze site ken ik hoor!
Mvg Caroline