annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Re: Duplicaat facturen

Topic gestart op: 02-05-20 14h21

Antwoorden: 19 antwoorden

caro65
Gewaardeerd verkenner

Re: Duplicaat facturen

Beste,

 

Als je u wil registreren voor het gebruik van de klantenzone, dan moet je dat doen met een gsm-nummer of Internet Everywhere. Mijn schoonvader heeft enkel een contract voor een vaste telefoonlijn bij Orange. Dus we kunnen hem daar niet registreren 

caro65_0-1588422104571.png

 

 

Heb jij misschien enig idee hoe ik hem anders kan registreren?

Laat maar iets weten.

Groeten Caroline

Labels (1)
0 pluimen
19 ANTWOORDEN 19
patrick2
Wijze
Wijze

@caro65  ik ben geen medewerker van Orange en er zullen ook geen medewerkers mee lezen hier. Wij zijn klanten net zoals jullie ook klant zijn. Dat ik al die linkjes heb en kan gebruiken is gewoon omdat ik jaren op de klantendienst heb gewerkt bij Telenet. Maar goed dat was dat. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
TomB
Orange-werknemer

Beste, 

Dit zal waarschijnlijk nog van vroeger zijn via Euphony. Dan staat er op elke factuur normaal gezien een contactnummer. Best deze eens contacteren (rechts bovenaan denk ik) of via onze klantendienst. 

groeten,

shop medewerker
Tom

caro65
Gewaardeerd verkenner

@TomB 

Ja het gaat nog over een contract via Euphony.

En ik heb in eerste instantie gebeld naar de klantendienst / nummer die linksboven op de factuur staat, maar daar wordt ik van het kastje naar de muur gezonden 😞 

Ik heb enkel het lopende contract al kunnen stilzetten vanaf 01/05/20.

Maar een terugbetaling neen daar spreken ze niet van. 

Sorry maar dat vind ik wanpraktijken, een man van 86 jaar bedotten. Terwijl jullie bij Orange heel goed kunnen nakijken via de CRDC door welke operator zijn lijn wordt gebruikt. En dat al vele jaren door Proximus.

Wat Euphony vroeger gedaan heeft kunnen we helaas niet meer op hen verhalen, want deze firma is failliet. Maar dat Orange dit contract reeds van 01/01/2018 overgenomen heeft zonder enige controle, daar ga ik wel nog een tegemoetkoming vragen.

Ik vind dit heel spijtig dat dit altijd moet gebeuren met oudere mensen. En dit niet alleen door Orange, maar door verschillende andere leveranciers, Proximus / Telenet.

Groeten Caroline

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@TomB  en @caro65  ah ok ja dat kan maar dat is dan toch al heel lang geleden. Dat is dan nog zelfs voor mijn tijd want dat ken ik niet eens. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
caro65
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 

Ja hoor dit gaat over een Euphony contract. Zo zie je maar hoelang deze man al die jaren dubbel aan het betalen is voor zijn vaste lijn.

Echt triestig!

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen