Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-05-20 14h21
Antwoorden: 19 antwoorden
Beste,
Als je u wil registreren voor het gebruik van de klantenzone, dan moet je dat doen met een gsm-nummer of Internet Everywhere. Mijn schoonvader heeft enkel een contract voor een vaste telefoonlijn bij Orange. Dus we kunnen hem daar niet registreren
Heb jij misschien enig idee hoe ik hem anders kan registreren?
Laat maar iets weten.
Groeten Caroline
@caro65 ik ben geen medewerker van Orange en er zullen ook geen medewerkers mee lezen hier. Wij zijn klanten net zoals jullie ook klant zijn. Dat ik al die linkjes heb en kan gebruiken is gewoon omdat ik jaren op de klantendienst heb gewerkt bij Telenet. Maar goed dat was dat.
Beste,
Dit zal waarschijnlijk nog van vroeger zijn via Euphony. Dan staat er op elke factuur normaal gezien een contactnummer. Best deze eens contacteren (rechts bovenaan denk ik) of via onze klantendienst.
groeten,
shop medewerker
Tom
Ja het gaat nog over een contract via Euphony.
En ik heb in eerste instantie gebeld naar de klantendienst / nummer die linksboven op de factuur staat, maar daar wordt ik van het kastje naar de muur gezonden 😞
Ik heb enkel het lopende contract al kunnen stilzetten vanaf 01/05/20.
Maar een terugbetaling neen daar spreken ze niet van.
Sorry maar dat vind ik wanpraktijken, een man van 86 jaar bedotten. Terwijl jullie bij Orange heel goed kunnen nakijken via de CRDC door welke operator zijn lijn wordt gebruikt. En dat al vele jaren door Proximus.
Wat Euphony vroeger gedaan heeft kunnen we helaas niet meer op hen verhalen, want deze firma is failliet. Maar dat Orange dit contract reeds van 01/01/2018 overgenomen heeft zonder enige controle, daar ga ik wel nog een tegemoetkoming vragen.
Ik vind dit heel spijtig dat dit altijd moet gebeuren met oudere mensen. En dit niet alleen door Orange, maar door verschillende andere leveranciers, Proximus / Telenet.
Groeten Caroline
Ja hoor dit gaat over een Euphony contract. Zo zie je maar hoelang deze man al die jaren dubbel aan het betalen is voor zijn vaste lijn.
Echt triestig!