Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-11-18 12h52
Antwoorden: 7 antwoorden
Zijn er nog klanten die ernstige problemen ondervinden de laatste dagen
de 10 nummers van ons bedrijf zijn reeds 4 dagen buiten bereik en orange slaagt er niet in deze oonieuw in dienst te stellen
Had hetzelfde
ben ook afgesloten geweest door achterstal van betaling, heb toen ook onmiddelijk de betaling gedaan. ondertussen 5dagen verder en 25 telefoons verder nog steeds afgesloten ondanks dat de betaling goed ontvangen is bij orange.
klantendienst medewerkers zeggen dat er een incident is bij orange en ze dit aan het oplossen zijn meer info kunnen ze niet geven omdat ze zelf niet meer weten, dus moet maar geduld hebben.
dus met andere woorden zal mijn volgende factuur wel nog steeds het zelfde zijn ondanks dat ik al minstens 5dagen geen gebruik van diensten kan maken.
en klantendienst medewerker van gisteren was onbeschoft, liet mij niet uitspreken en zei telkens ja is een probleem bij orange ge moet ma geduld hebben.. sorry hoor maar vind dat er wel even naar de klant geluisterd mag worden alvorens klant te onderbreken.
Zelfde verhaal hier
Bovendien kan ik slechts met 1/10 nummers kosteloos van provider veranderen wegens zogenaamde loyaliteit
Dit heb ik dan ook 3 dagen geleden gedaan omdat ik mijn telefoon nodig heb voor het werk
Nu blijkt dat telenet mijn nummer niet kan overnemen omdat Orange nog steeds de nodige zaken niet in orde brengt - netwerkproblemen zeggen ze 😞
Dus ook al 6 dagen zonder GSM
Iedereen die hier klachten over heeft, best een klacht indienen bij de ombudsdienst
ja ga ik ook doen want ben het kotsbeu ...
heb vandaag voor de zoveelste keer gebeld en weer dezelfde uitleg,,,
elke keer zelfde uitleg dat zogezegd mijn diensten actief zijn maar waarom werke die dan nie??
ze moete ni denke dak ga betalen.