Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-09-18 16h21
Antwoorden: 4 antwoorden
Ik heb nu een Gsm abonnement bij orange ( tv en internet volgt , problemen omdat telenet mijn kabel niet komt aansluiten in hun kast buiten ) . Ik probeer al vanaf begin augustus me aan te melden in de klantenzone . Ik krijg steeds de melding dat ik een geldig gsm nr moet ingeven . Dit doe ik want heb voor het gsm nr al een faktuur gekregen ......wat loopt er fout Orange
Ik heb nu een Gsm abonnement bij orange ( tv en internet volgt , problemen omdat telenet mijn kabel niet komt aansluiten in hun kast buiten ) . Ik probeer al vanaf begin augustus me aan te melden in de klantenzone . Ik krijg steeds de melding dat ik een geldig gsm nr moet ingeven . Dit doe ik want heb voor het gsm nr al een faktuur gekregen ......wat loopt er fout Orange
Ugh @petra,
Helaas ondervinden we momenteel met de Orange klantenzone wat hinder.
De Orange-stamleden verzekerden me dat volgende week alles naar behoren zou moeten werken.
Bedankt voor je geduld, beste Triber!
Ga waarheen de wind je brengt.
🐺 Totem 🐺
Ik probeer dit al maanden, zonder resultaat. Ik verander mijn paswoorden constant. Ik kan mij niet opnieuw registreren. Niets lukt
Ugh @MichelMorren,
Heb jij reeds de hulp ingeschakeld van onze Orange-stamleden? Zij kunnen dit voor je nakijken en je toegang verschaffen tot je klantenzone!
Laat de magische trommel eeuwig klinken
🏹 Totems Groet 🏹
Heb je al geprobeerd om een nieuw wachtwoord (reder) te bekomen via mail.
Dit heeft mijn probleem in het verleden opgelost.