annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Reeds 4 dagen zonder connectie

Topic gestart op: 03-11-18 12h52

Antwoorden: 7 antwoorden

FrankVermeersch
Aspirant verkenner

Reeds 4 dagen zonder connectie

Zijn er nog klanten die ernstige problemen ondervinden de laatste dagen

de 10 nummers van ons bedrijf zijn reeds 4 dagen buiten bereik en orange slaagt er niet in deze oonieuw in dienst te stellen

 

Labels (2)
7 ANTWOORDEN 7
Azamat
Aspirant verkenner

Had hetzelfde

0 pluimen
kim2
Gewaardeerd verkenner

ben ook afgesloten geweest door achterstal van betaling, heb toen ook onmiddelijk de betaling gedaan. ondertussen 5dagen verder en 25 telefoons verder nog steeds afgesloten ondanks dat de betaling goed ontvangen is bij orange.
klantendienst medewerkers zeggen dat er een incident is bij orange en ze dit aan het oplossen zijn meer info kunnen ze niet geven omdat ze zelf niet meer weten, dus moet maar geduld hebben. 

dus met andere woorden zal mijn volgende factuur wel nog steeds het zelfde zijn ondanks dat ik al minstens 5dagen geen gebruik van diensten kan maken. 

en klantendienst medewerker van gisteren was onbeschoft, liet mij niet uitspreken en zei telkens ja is een probleem bij orange ge moet ma geduld hebben.. sorry hoor maar vind dat er wel even naar de klant geluisterd mag worden alvorens klant te onderbreken. 

FrankVermeersch
Aspirant verkenner

Zelfde verhaal hier

Bovendien kan ik slechts met 1/10 nummers kosteloos van provider veranderen wegens zogenaamde loyaliteit

Dit heb ik dan ook 3 dagen geleden gedaan omdat ik mijn telefoon nodig heb voor het werk

Nu blijkt dat telenet mijn nummer niet kan overnemen omdat Orange nog steeds de nodige zaken niet in orde brengt - netwerkproblemen zeggen ze 😞

Dus ook al 6 dagen zonder GSM

Iedereen die hier klachten over heeft, best een klacht indienen bij de ombudsdienst

 

0 pluimen
kim2
Gewaardeerd verkenner

ja ga ik ook doen want ben het kotsbeu ...

heb vandaag voor de zoveelste keer gebeld en weer dezelfde  uitleg,,, 

elke keer zelfde uitleg dat zogezegd mijn diensten actief zijn maar waarom werke die dan nie??

ze moete ni denke dak ga betalen. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen