Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-08-19 14h40
Antwoorden: 3 antwoorden
Ik krijg de melding : "registratie SIM-kaart mislukt". Wat nu ?
Juiste simkaartnummer? Probeer laatste 13 cijfers v/h nummer. Of download op je Androidphone sim card app om juiste simkaartnr. op te halen ( iPhone-gebruikers via Instellingen, Algemeen, Info Telefoon). Geef dat in op Orange.be/sim, samen met mailadres (En evt. referentienr. bijgevoegd bij Sim). Anders bel 5000 of 02/7459500 voor niet-Orange zijnde.
Hallo,
Geduld hebben, als dit binnen (24 uur) niet in orde is, de mensen van Orange via Facebook of Twitter eens aanspreken en je situatie uitleggen , ik ben zeker dat men u zal verder helpen 🙂
Groeten,
KJ