Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-03-20 11h44
Antwoorden: 5 antwoorden
Beste,
Ik ben zelfstandige en ik ben al 18 maand klant bij Oange.
Ik krijg van veel klanten te horen dat als ze me bellen, te horen krijgen dat mijn nummer niet bereikbaar is of mijn nummer niet in gebruik is.
Dit is een ramp want ik verlies hierdoor klanten.
Kan iemand dit probleem oplossen?
Alvast bedankt
Elodie
Beste,
Ik ben zelfstandige en ik ben al 18 maand klant bij Oange.
Ik krijg van veel klanten te horen dat als ze me bellen, te horen krijgen dat mijn nummer niet bereikbaar is of mijn nummer niet in gebruik is.
Dit is een ramp want ik verlies hierdoor klanten.
Kan iemand dit probleem oplossen?
Alvast bedankt
Elodie
Ugh @Eldoie05,
Wat @patrick2 en @Cdt24801 zeggen is inderdaad correct, je kan de technische dienst ook contacteren via de webcare-tribe.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Heb je de klantendienst - Technische dienst reeds gecontacteerd?
Wanneer je dit doet is het zeer handig om enkele voorbeelden te kunnen aanhalen. Dus telefoonnummers en tijdstip waarop mensen dat voorgehad hebben. Dat maakt het opzoeken van loggings veel doelgerichter en efficiënter waardoor het probleem sneller gelokaliseerd kan worden.
Wanneer je dus door iemand gecontacteerd wordt dat hij u niet kan bereiken, vraag het nummer en exacte tijdstip waarop dit voorgevallen is.
Als ik de klantendienst probeer te bereiken via de website, dan wordt mijn gsm nummer niet geaccepteerd.