annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Regitratie Perepaid kaart

Topic gestart op: 01-12-22 13h48

Antwoorden: 3 antwoorden

Dirk_P
Rekruut scout

Regitratie Perepaid kaart

Ik ben gisteren uit dienst gegaan bij mijn werkgever. Ik heb mijn gsm-nummer overgenomen.

Mijn werkgever heeft hiervoor het abonnement omgeschakeld naar een prepaid. Het doel is dat ik die kaart registreer en er een abonnement naar believe aan koppel.

Ik slaag niet in de registratie, niet via de PC maar ook niet via de orange-shop in Mechelen.

bij het kiezen om mij ID-uit te lezen krijg ik een blank scherm met 

Unable to read eID card, Please try again...

 Mijn id is in goede staat, ik kan ze op mijn pc uitlezen.

De shop melde mij dat het systeem plat ligt en dat het meerder dagen kan duren. Ver van leuk...

Vandaag telefonisch contact gehad met de klantendienst, de operator weet niet van het defect. Bizar.

Na testen erkent hij dat er een probleem is en dat het verder zal onderzocht worden.

Is er iemand met ervaring  tips of trucs?

Labels (1)
3 ANTWOORDEN 3
Jessica1403
Ervaren verkenner

Ik heb mijn abonnement ook omgezet naar een herlaadkaart door omstandigheden. Dan kan ik die later terug omzetten naar een abonnement.

Ik heb naar de klantenservice gebeld en zij hebben dat samen met mij gedaan. Er werd dan een mail gestuurd waar ik op moest klikken en heel het proces is via dat telefoontje afgewerkt.

Ik stel voor om het ook op die manier te doen.  Dat ze het stap per stap met jou samen doen, dan is het meteen in orde. Ik heb een hele vriendelijke man aan de lijn gehad die me enorm goed geholpen heeft. Ondertussen ook een babbeltje gedaan en ik moet toegeven dat ik nog nooit zo'n goede service had gehad als toen. Vergeleken met vb telenet ofzo, was dit een groot verschil.  Ik ben dan ook zeer tevreden en in wederdienst vertel ik vaak aan anderen over de goede service van orange klantendienst. (Zoals nu dus)  Maar ik denk dat je het best op deze manier doet dan zit het ook direct in hun systeem. 😉

 

Mattie
Aspirant genezer

mja, als zelfs de Orange-shop er niet in slaagt... dan kunnen we hier weinig doen zoals @patrick2 zegt.

Als je een e-ID reader op je pc insteekt dan kunt je via de app van e-ID Belgium je kaart gewoon uitlezen?
Als dat zo is, dan zou ik heel even gewoon op je prepaid verder gaan, en later registreren wanneer het wel gaat. 

Wat je kan doen is via de helpdesk een case aanmaken, het nummer laten doorsturen, en vragen dat als het probleem verholpen is, dat ze je even een bericht sturen oid, kan ook via messenger.  Als je dan terug belt naar de helpdesk, je casenummer opgeven, even vandaaruit verder discuteren 🙂

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Dirk_P 

Als er interne problemen zijn dan dienen ze dat wel eerst op te lossen daar kun je zelf of wij niks aan doen. Er zijn geen tips & tricks om dit op te lossen sterker nog er is geen oplossing zolang intern de problemen zijn.  Je dient echter te wachten tot deze problemen opgelost zijn anders geraak je niet verder. Beste is dat je af en toe eens probeer en ziet of het dan gaat dat is de enige boodschap die ik je nu kan geven. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen