annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Roaming in cyprus

Topic gestart op: 06-07-22 07h15

Antwoorden: 3 antwoorden

Dovla
Aspirant verkenner

Roaming in cyprus

Bij mijn aankomst in Cyprus (griekse deel) kreeg ik van orange volgende sms..."Orange-info: je verlaat de Europese Unie. Bellen, smsen en surfvolume wordt buiten abonnement aangerekend behalve als je al een roaming pass of optie hebt. Je vindt meer info over onze pass en opties in onze app My Orange"

Volgens mij ligt cyprus nog steeds in de EU?

Moet ik extra kosten verwachten voor dataverbruik?

Labels (1)
3 ANTWOORDEN 3
Annahita
Aspirant scout

Hoi,

Ik heb hetzelfde voor gehad twee weken terug toen ik naar Italië reed. In Duitsland en Oostenrijk kreeg ik mooi een berichtje van "welkom je surft aan dezelfde voorwaarden als in België." Maar in Italië kreeg ik plots een sms dat ik de Europese unie had verlaten. Ik heb toen screenshots genomen van de website van Orange zodat ik bewijs had dat Italië wel onder de EU valt. Ook had in screenshots genomen van het netwerk waarmee ik verbonden was. Bij thuiskomst opgemerkt dat ik dus niet buiten mijn abonnement was gegaan, gelukkig maar. 

Wel goed opletten bij de grens met niet EU landen.

Fijne vakantie!

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Dovla goedemorgen,

goed opletten zoals @Gregory je al heeft doorgegeven.

 

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Gregory
Wijze
Wijze

Het grieks deel ligt in zone 1 (EU) maar het turks deel zit in zone 2.

Op de grens tussen beide moet je opletten - je kunt op een netwerk zitten van het grieks of het turks deel

Hier vind je een overzicht LET_2204012_Roaming tariffs price increase_NL.indd (netdna-ssl.com)

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen